#Oana este o fata de doar 17 ani ce merge la o scoala normala din Londra .. Intr.o dimineata se trezeste somnoroasa , isi face rutina zilnica si se duce sa isi caute ceva de imbracat . Fiind o zi obisnuita de scoala ea opteaza pentru o pereche de jeans scurtii , un tricou larg cu inscriptia ,,Love food '' si se incalta cu o pereche de tenesi de la ,,All Star '' (fiind preferatii ei ). Isi prinse parul intr.un coc dezordonat si o suna pe prietena sa Lulu care o astepta in fata casei.
Pe durm spre scoala :
Lulu - Ai auzit ca vor veni cei de la One Direction la noi in clasa ? ( Lulu era o obsedata ...imi facea capul calendar cu one diro..cum i-o chema )
Oana - Nu si nici nu imi pasa ..
Lulu - Deci ..daca Herry se va uita la mine voi murii ...
Oana - Pana la urma sunt niste rasfatati ce obtin totul .. E u nu ii suport.!!
#nu am apucat bine sa termin ca am ajuns in fata scolii...acolo toate fetele vorbeau despre cei 5 baieti care vor fi cu mine in clasa..am intrat in scoala mergand la vestiar sa imi iau franceza ..dupa ce imi las geanta pornesc spre clasa..am intrat si am salutat colegi dupa care m-am asezat in ultima banca...stateam singura deooarece nu suportam sa stau cu vreo fata ce sa imi unple mintea de one direction..deoadata intra profesoara insotita de 5 baietii.. toate fetele tiapu si urlau ca disperatele..pe cei 4 ( Harry , Liam ,Louis si Zayn ) iau asezat in spatele meu iar pe tipul blond niall l-a asezat cu ine in banca...nu prea imi placea iddea dar nu am vrut sa ma pun rau cu profa (ce imi era si diriga )
Ora a trecut repede , tipul blond incercand sa se bage cu mine in seama ... eu ignorandul complet ..
In pauza el se uita la mine si imi spun suparat :
Niall - De ce nu vrei sa vorbesti cu mine ? ...
Oana -Nu vreau pur si simplu..nu sunt o fana de a ta...din contra nu prea imi place ideea de One derectiton..
Niall - Oan Direction..si in plus cu ce gresesc eu ?!?! #sa uitat la mine cu ochii lui albastri..privirea aia ma omora..Stai..revin-o pe pamant Oana..tu il urasti ..e doar un baiat de bani gata care obtine ceea ce vrea..
Oana - Cu nimic..plecand si lasandul sa ma analizeze..
#in aceea zi am plecat de la scoala cu pretextul ca ma doare capul...m.am plimbat prin parc pana tarziu cand deodata a inceput sa ploua...am inceput sa alerg ..hainele mi se udasera si au ineput sa mi se faca transparente...la iesire din parc m.am izbit din neatentie de un tip blond cu ochii albastrii..ma uitam nedumerita deoarece era foarte frumos si incepeam sa ma indragostesc de el..cand ma privit in ochii am vazut ca acel frumos era defapt tantalaul de la one direction ...NIALL..
Acesta sa uitat la mine si m-ia spus : ........
P.S. ACESTA A FOST PRIMUL CAPITOL ..VOI REVENI CU CAPITOLUL 2 CURAND ...