?-?

144 7 2
                                    

Můj příběh je ponekud velmi neobvyklí. Už ve svých šestnácti letech jsem se odstěhovala k tetě kde jsem prožila nejen mnoho lásek ale taky jsem potkala mnoho kamarádu který se ale pak rozprchli po světě a dělali jen to co je baví. Mí dotyční přátelé jsou z vysoké školy,která je zavázána na sportech. Prostě je pro ty kteří ví, že v dospělosti se budou věnovat sportu.

Moje disciplíny na které mám největší talent jsou překážky a skok vysoký. Jen můj trenér někdy nepohrdne a přihlásí mě na víceboje a někdy na něco dalšího.

Moje kámoška z výšky je Auriel. Krásná zrzka jež se nedávno dala na brunetu. S modrýma očima, silnou postavou ale v tom smyslu, že má svaly. Taky proč né když hází oštěpem, koulí a míčkem.

A nakonec Dylan. Přítel Auriel a můj nejlepší kámoš. Dohromady na škole vytváříme kouzelnou trojici na kterou nikdo nic neříká. Taky proč když máme talent.

Už ve svých dvacet-tří let jsem se zúčastnila nespočetněkrát soutěží a dokonce i mladistvé olympiády. Bohužel jsem si na překážkách zlomila koleno a tak jsem nemohla závodit. Vyhrál to jiný tým a já mám teď sen překonat Miley Disney která všechny disciplíny vyhrála.

Miley Disney... dívka mnoha tváří. Před fanoušky se chová jako věrná a milující atletka ale jakmile dojde na závodění... hlavně se mnou.... je to krutá bestie jež řídí celou svojí partu. Tři členy proti tří členům. My Vs. Oni.

Jenže problém je v tom... že oni jsou jako naše dvojčata. Miley je se mnou, Cortny s Auriel a Chris s Dylanem.

A moje rodina? Brácha. V jeho hlavě okolo dvaceti let se mu vymyslel skvělý plán.. Dělat návrháře a teď? Je proslulý. Dělá jednoduché kousky ale pak když to jde vidět na vašem těle tak jste omámeni.

Otec.. doteď litoval jak se k nám choval. Ale stejně.. už něco  mi na něm nesedí.Myslím, že něco ukrývá.

A teta? Ta taky. Usměvavá ženská která se stala blondýnkou.. hrozně se teď podobá matce která je po smrti. A víte jak? Před rokem se zjistilo, že ji někdo unesl. Patnáct let jsme žili v tom, že je mrtvá.

Zřejmě není.

Tak a je tu pokračování sg! všechno jsem změnila jak jména tak jejich barvu a tak dále.. doufám,že se bude líbit a ahoj! :D

ATLETIKA: olympiádaKde žijí příběhy. Začni objevovat