Nominacja od @rosariox120 <-- wybacz, ale nie chce coś działać :(
1. Ulubione anime.
Ciężko wybrać mi jedno :( ante myślę, że kandydatami było by knb, Ao no exorcist, Naruto, Utapri, Kamisama i Durarara. Więc nie mogę się zdecydować ;-; .2. Co byś zrobiła gdyby Twój bish Ci się oświadczył?
Pewnie bym go chwyciła i zaprowadziła od razu pod ołtarz XD trzeba korzystać dopóki nie zmieni zdania :)3. Ulubione zwierzę.
Kot!!!4. Ulubiony film.
Znowu nie wiem :( ante chyba Deadpool.5. Ulubiona książka.
,,50 twarzy Greya" serio kocham tę książkę :)6. Dlaczego zaczęłaś pisać.
Szczerze? Z nudów XD wymyśliłam kilka scenariuszy do one-shotów i spróbowałam jeden napisać. Jako tako wyszło, więc pomyślałam: ,,Dlaczego by go nie opublikować?". Tak naprawdę mam gdzieś jeszcze niewykorzystane scenariusze, ale po długim myśleniu stwierdziłam, że są beznadziejne XD i nigdy nie ujrzą światła dziennego.7. Kolor włosów.
Naturalne - ciemny brąz
Farbowane końcówki (ombre) na miedź8. Ulubione danie.
Nugetsy <-- Nie wiem jak się to pisze XD wiecie o co chodzi :)9. Ulubiony i znienawidzony przedmiot.
Uwielbiam... chyba nic, ale kiedyś kochałam zajęcia z modelarstwa XD byłam na nich jedyną dziewczyną.
A nienawidzę biologii, ale nawet nie wiem czemu XD10. Ulubiona pora roku.
Lato ^^ chociaż nie mogę wychodzić za dużo na słońce XDNominację:
_Kizuka_
Devil99Evil
DoktorStalker
MrsKagami
Pietruchaaa15
.
.
.
.
.
.
Ambrosa_aep_Ceallach tym razem Cię nie nominuję XD a już pewnie pomyślałaś: ,,Boże znowu?!"Pytanka:
1. Jakiej muzyki słuchasz?
2. Jaki jest Twój bish/bas?
3. Gdybyś dostała darmowy bilet to gdzie byś poleciała?
4. Ulubiona piosenka?
5. Co byś zrobiła gdyby Twój bias/ewentualnie bish (koniecznie podaj jego imię XD) miał spędzić z Tobą cały dzień?
6. Jakie gatunki książek lubisz?
7. Na jaki szalony kolor chciałabyś przefarbować włosy?
8. Co chciałabyś w sobie zmienić?
9. Czy chciałabyś zostać sławną pisarką?
10. Co najbardziej chcesz zrobić w życiu? Może skoczyć z bungee? XD
CZYTASZ
Nominacje (sfera prawdy i śmiechu)
РазноеNominacje! Co tu dużo mówić. Sfera śmiechu i rozkminy XD czyli wielki chaos w wykonaniu Diablicy :)