*Vede ŞIKLIK; Bakın biliyorumki üniformalar/önlükler çok sıkıcı ve iğrenç olabiliyor. Bunu renklendirelim bence. Okul üniformanınızın/önlüğünüzün üzerine bir hırka giyin. Güzel ve havlı olmalı ama bebeksi değil ama tbi yaşı küçükler biraz daha pembemsi giyinebilirler (6-7-8 yaş) :D Hırkanızın rengi ne olursa olsun ''TAKI'' dada dediğim gibi uyum içerisinde olun! Yani mesela diyelimki hırkanızın rengi mavi. Mavi kolye mavi bileklik mavi küpe (nazar boncuklu küpeleri tvsiye ederim) ve mavi toka falan takın amaa özellikle ayakkabılarda uyum içerisinde olmalı isteğe göre çntada.. Mavi converse alın.! Converse ayakkabılar (Konvers ayakkabılar) çok moda ve hvalı herkez gördüğü zaman aa ne güzel bende almak istiyorum falan gibi dedikodu yapacaklar... Yani şıklık ve moda prensesi olacksınız :) Haa birde bedenlerde hva sıck olursa okula şapka gözlük ile gelin! Ama abartmadan sadece sıck diye. O zaman herkez size bkakalır... :) Uyuma dikkat edin!! Ama benim mavi dediğime bakmayın siz istediğiniz renkte giyinin. Bu renkler özellikle şunlardan olsun : mor,mavi,siyahh,yeşil,gri,kahverengi olsun! ama tarzınıza göre değişir tabii...*Veeeee ELLER; Elleriniz güzel olmalı. Ellerinize krem sürün. Tırnaklarınızı törpüleyin lütfen! Öyle çirkin tırnaklı bi kız olmayın! Mesela tırnak kontrolünüz oluyorsa kesin ama çok değil biraz çok az uzunda kalsın... Ve en önemli ve üzücü bir ayrıntı tırnak yeme sorunu!!!! Bazılarında (mesela ben :D) tırnak yeme sorunu oluyor. Üzülmeyin hemen, bi çareside var. Parfümevlerinde (yani oje ruj parfüm makyaj malzemeleri vb. satıldığı yer.) ''ACI CİLA'' satılıyor! Bunun tırnak cilasından farkı yok yani tırnğınızı ışıldatıyor sdece tadı acı. Bunu sürünce hem tırnağınız parlak görünecek hemde yemeyeceksiniz nsılmı? Bunu sürdükten sonra mesela unutuyorsunuz yememeyi. Ynlışlıkla tırnağımı yiyim derken ağzınıa acı bir tat geliyor. Ve bırakıyorsunuz. :) Ben aldım ve 1 haftada bıraktım tırnağım ve tırnağımın kenarları yani derisi pürüzlü mürüzlü değil. Böylece herkez ellerinize bayılacak...
İşte bunlar güzel olmanızı sağlayacak. Ama tek Bunlar değil. Davranışlarada geçelim: