Reguli si formular

94 2 5
                                    

Am decis sa imi ocup asa zisul meu timp liber cu aceasta carte .

Mai jos aveti formalul pe care va trebui sa il completati daca va doriti un trailer . Dar la inceput vreau sa va spun cateva lucruri esentiale despre aceasta carte .

1. Nu fac trailer la o carte pe care eu , personal , nu o consider ok .

2.Nu vreau sa fiu presata cu intrebari de genul "Cand e gata ?" , "De ce nu mi l-ai facut?" sau "Cand il faci ?"

3.Folosesc VivaVideo , deci sa nu ma intrebati cu ce editez .

4.Daca mai am nevoie de detalii te voi contacta pe privat , iar daca nu vei raspunde voi puna trailer-ul tau la lucrari si il voi face cand voi avea timp .

5.Va rog sa imi spuneti daca veti folosi trailer-ul.

6.Accept jigniri , critici , etc. Dar va rog sa le lasati pe privat .

7.Nu lasati mai multe comentarii cu o cerere pentru acelasi trailer . Un comentariu ajunge .

8.Sa imi spuneti daca va place sau daca vreti sa modific ceva la el .

9.Abonati-va la canalul meu de YouTube .

10.Completati formularul cu atentie si seriozitate .

11.Nu imi cereti trailer-ul in privat .

Acestea fiind spuse , sa trecem la formular .

FORMULAR:

1.Titlu:

2.Autor:

3.Genul cartii:

4.Descriere:

5.Personaje care vrei sa apara in trailer (plus de cine sunt interpretate) :

6.Ro sau En

7.Muzica:

8.Citate care vrei sa apara in trailer :

9.Textul care vrei sa apara in trailer :

10.Viziunea ta fata de trailer :

Daca voi mai avea nevoie de detalii va voi contacta pe privat .

MODEL DE FORMULAR :

Hi!

Titlu : Criminal Dreams

Autor :Deuk-Hemmings

Genul cartii : FanFiction

Descriere : Clarissa Evans , o fata de 18 ani , cade in depresie dupa ce parintii ei mor . Se inchide in ea si indeparteaza pe toata lumea care incearca sa o ajute . Pana in ziua in care se intoarce la liceu . Harry Styles , un racer cunoscut si periculos se muta impreuna cu prietenii lui in Seattle din cauza afacerilor ilegale sustinute de sejul lor .Imediat ce se intalnesc se atrag ca doi magneti intrand amandoi in jocul iubirii . Dar cand adevarata lume a lui iese la suprafata totul se schimba . Arme . Droguri . Petreceri . Dusmani . Placere . Curse ilegale . Dar mai ales .. Iubire .

Personaje care vreau sa apara in trailer : prncipale : Nina Dobrev - Clarissa Evans a.k.a Claire Evans
Harry Styles - Harry Styles
prietenii ei : Candice Accola - Caroline Forbes
Lucy Hale - Aria Rivers
Joseph Morgan - Niklaus Michaelson
Nath Buzolic - Kol Wilden
prietenii lui : Liam Payne - Liam Payne
Zain Malik - Zayn Malik
Niall Horan - Niall Horan
Louis Tomlinson -Louis Tomlinson
Paul Walker - James Gun
dusmani : Alexis Knapp - Madison Fitz
Michael Mikaelson (Tvd) - Michael Styles

Ro

Muzica : Rihanna - Roc me out sau alege tu

Citate care vreau sa apara in trailer : "Mereu si pentru totdeauna"

"Te rog , nu ma parasi"

"Toata viata mea s-a schimbat odata cu tine"

+altele

Textul care vrei sa apara in trailer : 'Azi va fi diferit , trebuie sa fie . Voi zambi si va deveni credibil . Zambetul meu va spune "Sunt bine , multumesc" , "Da , ma simt mult mai bine" . Nu voi mai fi fetita care si-a pierdut parintii . Voi avea un nou inceput . Voi fi o persoana noua' . Dar ce nu stia Claire era ca totul se va schimba . Cand il va intalni pe el . Harry Styles . Un baiat cu un trecut ametitor care voia o noua provocare . Dar tot ce a gasit a fost un liceu plin de fete obisnuite , mai putin ea . Clarissa Evans . O fata care voia un nou inceput impreuna cu prietenii ei . Caroline Forbes . Aria Rivers . Niklaus Michaelson . Kol Wilden . Dar totul ia o intorsatua radicala cand Harry pune ochii pe ea . Persoane noi . Liam . Zayn .Niall. Louis . Curse ilegale .James Gun .Secrete . Ii va spune Harry adevarul ? Arme . Droguri.Dusmani . Moarte , lacrimi . "E mort" . "Nu , nu , nu pot , nu pot . Doare . Fa sa se opreasca . Te rog , fa sa se opreasca ." . "Te rog , nu ma parasi." . "Te rog . Te rog , intoarce-te la mine . " . "Niciodata nu te-as rani" . Dar exact asta face . Dragoste . "Te iubesc Harry" . "Te iubesc Claire " . "Mereu si pentru totdeauna"

Viziunea ta despre trailer : Pai as vrea sa inceapa cu secventa aia cu Nina dela inceput din Tvd din episodul pilot . Apoi secvente cu Harry. Apoi cu Nina . Apoi cu prietenii ei . Apoi cu prietenii lui Harry . Niste masini . Apoi sa apara James . Dupa secvente cu arme , droguri , cu Madison si Michael , cu Nina plangand . Apoi secventa cu Nina din sezonul 6 din Tvd cand Damon moare . si apoi secvente cu dragoste , persoane imbratisate , etc . Incadrezi tu textul cum crezi .

Cam asa ar trebuie sa arate cererea voastra . Acum eu astept cererile voastre .

P.S.La media aveti un trailer facut de mine .

Kisses. 😘😘

T r a i l e r s Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum