Ormandaki Vampir Bölüm 1

6 0 0
                                    

John,Mabel,Bill,Soos ve Steven adlarında 5 turist bir ormana gidiyorlardı.Bir kulübe bulup orada yaşamaya karar verdiler.

-Bence buraya yerleşelim,dedi John.

Mabel hemen söze karışarak
-Bence de.Burada internet bile var.

-Burada çok önemli araştırmalar yapabilirim,dedi Soos.

-Çoğunluk ne diyorsa benim fikrim o,dedi Bill.

Steven'da çoğunluğun dediğini dedi.

Çoğunluğun dediği oluyor ve bu 5 turist evde yatır olduğunu bilmiyordu.Soos üst kata çıktı.Biraz da dışarıyı araştırdı.Soos geç saate kadar gelmediği için diğerleri meraklanıp hemen aramaya başladılar.Soos'u bulamadan eve döndüler.Ancak ne yazık ki Bill hariç.

Herkes paniklendi.Mabel ağlamaya başlayıp internete girip Soos'a konum atmak istedi.Ancak internet artık kesilmişti.Ağlayarak "Nerdesiniiiiiz!!!!" diye bağırdı.Kulübenin sahibini aramak istedi ancak telefonunun kontürü birden bitti.Yine dolaşmaya başladılar.

Mabel bir ağaca yorgunlukla yaslandı.Ağacın dalına baktığında kendisini asmış bir kadın gördü.Korkup gözlerini kapayıp açtı.Şimdi kadın yoktu anca kendini astığı ip hala oradaydı.
Mabel bu ipi aldı.Kulubeye herkes geri döndü.Şimdi Bill
ve Soos dahil.Herkes üzüntüyle güldü.
Soos ve Bill "Burdan gitmemizi gerektiğini söylediler." dediler.
Mabel :
-Hemen toplanıp gidelim,adamlar haklı.Burayı pek gözüm tutmamıştı,deyip hemen toplandılar.

Araba çalışmıyordu.Benzini bitmişti.Mabel ve Bill benzinlik aramaya başladılar.Sonunda bir tane buldular.Benzini aldılar.Biz adam aniden önlerine çıktı ve onlara:

-Merhaba nasıl gidiyor?
-Sanene bundan.Çekil önümüzden,dedi Mabel.

-Öncelikle benimle saygılı konuş.Yoksa burada senin kelleni alıp benzin döküp vücudun ile birlikte yakabilirim,dedi adam.

-Cesaretin varsa tabii ki yapabilirsin.Ancak benim gözüme tırsık biri gibi gözüktün,dedi Mabel.

-Ne biliyorsun.Belki de melek yüzlü şeytanımdır,dedi adam.

-Hahahhaha.Çok korktum.Senin gibi bir domuzla tartışmaya değmez ama hadi neyse,affettim, dedi Mabel.

Adam sanki Soos yokmuş gibi yumruğunu kaldırıp tam Mabel'a vuracakken Soos elini tutup karnına yumruk attı.Adamın birden dişleri uzadı,sivrileşti ve ağazından kanlar aktı.Adam:

-Hey!Bana yumruk atabilirsin.Ama asla canımı yakamassın.
Soos bir yumruk daha atarak adamın canını yakmaya çalıştı.

Adamın dişleri biraz daha uzadı belirginleşti.Soos Mabel'e bilgisiyle beraber:

-Mabel kaç.Çünkü bu bir vampir!

Mabel ve Soos koşarak vampirden kaçıyordu.Vampir onlardan daha hızlıydı.Mabel Soos'u yanına alarak saklandılar.Vampir izlerini kaybetti.Mabel ve Soos saklanarak gidiyordu.

(Devamının gelmesini istiyorsanız yoruma yazın.Yoksa yeni bölüm gelmeyecek.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ormandaki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin