19.05.2016r.
Plotkara ze Świata Gwiazd
Niall Horan z One Direction bierze udział w turnieju golfowym!
Członek jednego z najpopularniejszych Boysband's, bierze udział w tegorocznym turnieju golfowym. Niall Horan jest nie tylko muzykiem, ale i... golfistą!
Oprócz muzyki Niall Horan ma jeszcze jedno wielkie zainteresowanie - grę w golfa! Właśnie z powodu golfa Niall wybrał się w podróż do swojej rodzinnej Irlandii, gdzie rozpoczyna się właśnie turniej 2016 Irish Open Pro Am.
Horan w dniu 17 maja 2016r. wylądował w Dublinie gdzie zamierza kibicować swojemu dobremu kumplowi, irlandzkiemu golfiście Rory'emu MCIlroy'owi. Nie pierwszy raz gdy Niall dołączy do swojego przyjaciela.
Trzymamy kciuki za Nailla i życzymy mu powodzenia.
Pisała dla was Anastazja Grim.
~*~
Po przeczytaniu tego artykułu w gazecie odłożyłem je na stół, przy którym stałem.
- Mieli jeszcze o tym nie wiedzieć - zwróciłem się do Roya.
- No cóż stary, musieli się przypadkowo dowiedzieć o tym. Takie uroki gwiazd - poczochrał moje włosy na co się zaśmiałem.
- Przestań - odepchnąłem jego rękę i zacząłem poprawiać swoje tlenione na blond włosy.
- Oj już nie marudź Niall.
- To co, pole golfowe? - Zapytałem przyjaciela.
- Czytasz mi w myślach. Musimy się przygotować do turnieju - wyszczerzył się do mnie.
- To chodź musimy się przebrać, a później jedziemy.
Jak powiedziałem, tak zrobiliśmy...
*****************************
Niektóre rzeczy, które pojawią się w tym opowiadaniu są prawdzie.
CZYTASZ
By Accident/N.H
FanfictionGdzie Ona nie wie kim jest Niall Horan. Za to On zapomniał co to prawdziwa miłość i życie. Co się stanie gdy te dwie osoby wpadną na siebie PRZEZ PRZYPADEK?