3. kamień

61 6 1
                                    

Levi poszedł poszukać kamienia.

-Hmm, gdzie ten kamień może być?

Był pod mostem.

-Przestań, wiem gdzie był.

Sory.

-Ksz kszzz.

-Kto to powiedział? - zapytał zdumiony Levi.

Nie wiem, to nie ja.

-Kszzzzz.

- Motyla noga znów to słyszę!!111!!!!

Wtem ni stąd, ni zowąd coś go złapało za nogę.

-Aaaaaaaa! - krzyknął przerażony.

-Co? - zapytał Kakashi, trzymając jego nogę.

-Ee.. P-puść mnie z łaski swojej - wymamrotał zdezorientowany, a drugą nogą deptał go po cichu w rękę, aby ten go puścił.

-To ty trzymasz nogą moją rękę. Puść mnie w tej chwili!

-Eh.. Okej - westchnął, po czym kopnął go ową nogą w twarz. - Oh, uderzyłeś moją nogę twoją twarzą.

-Sory.

-Przyszedłem tutaj do tego kamienia - oznajmił, wskazując niegrzecznie palcem na kamień, który swoją drogą był ufajdany błotem i makaronem.

-Po co ci mój współlokator? - oburzył się srogo Kakashi.

Nie zważając na opór siwego mężczyzny w masce, Levi podszedł do rywala i zmarszczył czoło.

-Teraz tylko ty i ja - powiedział potężnie zniżonym głosem.

-I ja - dodał Kakashi, jedząc rybę.

-On nie- mruknął kapral i kontynuował: - Ty, który ośmieliłeś się wejść w drogę mi, kapralowi Leviemu, zostaniesz ukarany i zlikwidowany w tym właśnie momencie.

Levi, niczym strażnik Teksasu, podszedł do kamienia wolnym krokiem i podciągnął rękawy. Zatarł ręce i przymierzył się do ostatecznego ciosu. Wszystko to oczywiście w zwolnionym tempie jak w wysokobudżetowych, amerykańskich filmach. W tle leciała taka muzyka akcji - tututu tutututu tu. Noga kaprala uniosła się ku niebu niczym wzlatujący ptak, a następnie ruchem jednostajnie przyspieszonym zaczęła zbliżać się do kamienia. Chwilę przed zdarzeniem, w powietrzu uniosło się jedynie ostrzeżenie siwego jegomościa: "uważaj, twardy z niego gość".

I stało się. But Gucci wielmożnego kaprala wylądował na jego przeciwniku. Wtedy już usłyszeć można było tylko subtelną uwagę Leviego.

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!111!!!1! Twarde.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 03, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Boku no KamieńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz