1

11 1 0
                                    

Ranka nusibraukiau ašaras nuo akių. Lėtai palenkiau durų rankeną. Įžengiau į kambarį. Aplinkuj nieko nemačiau,todėl skubiai užlipau laiptais į antrą aukštą. Jame buvo be galo tamsu, tyloje pasigirdo keli kūkčiojimai. Jie vedė link sesers kambario. Žengiau lėtu žingsniu. Durys buvo pravyros, todėl nedrąsiai žvilgtelėjau. Ant lovos krašto sedėjo mama. Ji žvelgė į savo delnus. Man priėjus arčiau, išvydau kelias nedidelias nuotraukas. Vėl pravirkau, jose išvydusi savo sese. Sėdau šalia mamos. Uždėjau ranką jai ant nugaros, į pečius atrėmiau galvą.
-Viskas bus gerai,-pro ašaras ištariau.
Mama viską padėjo šalia savęs. Greitai atsisuko ir mane apkabino.

----
-Mama, tu namie?!- surėkiau vos įžengus.
Atsakymo nesulaukus nusiaviau batus. Nužingsniavau link virtuvės. Pravėriau duris. Mama sedėjo krėsle prie lango. Laikė stiklinę su kažkokiu skysčiu. Net nereikėjo klausti kas tai, nes ant grindų mėtėsi keli Jack Daniel buteliai.
-Mama!-surėkiau.
Ji lėtai pasisuko į mane.
-Tu geri jau kelis mėnesius be sustojimo! Ar bent kartą žiūrėjai į veidrodį, ar matei kuo virtai?!- surikau. Tačiau suvokiau, kad mano akys drėksta. Apsisukau.
-Tu beviltiška,-tyliai ištariau.
Greitai užlėkiau į savo kambarį. Atsiguliau. Man reikia nusiraminti. Užmigau.
#
Stovėjau skersgagvyje. Staiga išgirdau Elisabeth klyksmą. Atsisukau. Ji krito ant žemės, o pro šoną pravažiavo juoda mašina. Aplinkui išsitaškė kraujas. Pribėgau prie jos ir atsisėdau šalia. Drebančiom rankoj paėmiau jos galvą ir padėjau ant savo kelių. Pakėliau rankas, jos buvo visos kruvinos. Man tai nebesvarbu. Aš pradėjau glostyt Elisos galvą. Ji žiūrėjo man tiesiai į akis. O aš tik toliau glosčiau jos plaukus. "Aš tau niekuo negaliu padėti" mintyse pasakiau. Akyse pradėjo kauptis ašaros. Pabučiavau Elisabeth kaktą ir ji paskutinį kartą iškvėpė... Nusivaliau ašaras ir nuleidau jos vokus.
-Sudie,- tepasakiau.
#
-Ei, tu! Tylėk ten!-užkaukė mama. Na žinoma. Aš užmigau ir vėl susapnavau šį košmarą.
-Atsiknisk!-tarp mūsų su mama. Niekada nebuvo taikos. Ji visada mylėjo Elisabeth. Aš jai buvau kaip penkta koja šuniui. Aišku, ji to bent nerodydavo. Iki kol pradėjo gerti...

Ši istorija yra kurta kartu su :

-U_n_i_c_o_r_n-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I See Things Nobody See ElseWhere stories live. Discover now