yeni hayat

3 0 0
                                    

Bu gün   benim icin yeni ve berbat hayatin baslangici oldu bugün benim diger yarim babam öldü. Onu her dusundugumde artik cama bakamayacagim geliyor mu diye cunku artik o hic gelmeyecek o artik hep orada kalacak umarim yeri cennet olur. Hayatini orda daha mutlu gecirir insallah. Babacim sunu bilki ben seni cok seviyorum baba ben seni cok sevigorum. Artik ne yapacag herhalde babannem de bizi ecden atar. Trafik kazasindan bizi sucluyor ya. Evet iste dedigim fibi oldu biz evden gittik bu safer anneanneme giftik. Zaten o beni basindan beri istiyordu. Babami unutmak icin gunler yetmihordu. Geri istiyordum omu geri gel biricigim. Aradan uzgun uc yil gecti. Yavas yavas ykkluguna alismaya baslamisfim. Onume bir sinav cikti. Darüşşafaka okulu sinavi. Babasi olmayanlari aliyolarmis. Annem bdn ne kadar isremesemde beni o okula gondermeyi basardi. Nasil olduysa sinavi da kazandim. Artik yeni yatili hayatima hazirlaniyordum. Ozleyecegim seni anne. Simdi de oksuz mu kaldim. Okula ilk geldigim sene yani bu sene cok namudlu bir kizdim sonra bur cocuk bana cikma teklifi etti. Teklifini kabul etmehince kacmaya kalkti ne yapardi o tek basina koskocamam sehir istanbulda. Ama kabul de edemezdim ben Egecan'i seviyordum. Egecan ne olacakti. Zorunluluktan dolayi ciktim. Hayatimi yasiyormuydum bilemiyoddum can da kimdi ben onla cikiyor olamazdim. O can olamazdi. Onu istemiyordum. Zorla el ele tutusuyor zorla bulusugorduk. Zaten hapiste gibjydim. Bur gun geldi catti can aniden ilerlememiz gerektigini bir yil gectigini soyledi evet bir sene gecmisti. Koskoca bir sene. Bunu ilk duhdugumda ne dedigini anlamadim sonra dudaklarima yapistiginda her sey anlasilir olmustu. Karsilik vermekten korktum ve bjrden geri cekildim ve kosarak yatakhaneye girdim. Yatakhanede nedense aglamaya basladim. Neden bilmiyorum ama ben agliyordum kizlar sorulr sormaya basladi en son dayanamayip hergun camdan ablalari izliyordunuz ya iste ben bu sefer izlenmis gibi oldum. Mertten ne kadar nefret ettigimi dusundum kelimdlsre sigmiyordu. O kadar cok agladim ki iste o an birden bayildim.

Aşk Mı BuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin