bayildim

1 0 0
                                    

Hastenedeyken gozlerimi actim ve ilk o igrenc hastane kokusunu duydum daha sonra yanimda aglayan cani girdum. Ona bakarak artik kes basimi agrittin dedim gulerek. Ben ona neden gulmustum ki egecan i haturlamiyordum. Egecan benim umrumda degildi. Egecan??? Can dedim yasananlardan ozur dilsrim. Aslinda bir an mide bulantisi geldi zaten ilac kullamigordum. Lutfen yanlis anlama dddim sonra can da yani hoslaadin degil dedi bu cocuk tam bjr azgindi. Evet dedim utanmis bir sesle ne diyebilirdim. Hastaneden ciktik. Yine her zamanki yerimize gidip konusmaya basladik can bana beni gercekten seviyor musun diye sordu. Bende nereden cikti bu soru diye soruyu soruyla karsiladim. Evet tabiki dedim bu ses nereden cikiyordu beynim suan kullanilamiyordu. Error verdi sanirim ya da ben artik kalbimden konusjyordum. Ama hayir can bana cok guzelsin iyiki benimsin diye belimden tutunca kendimi tutamayip dudaklarina yapistim. O tadi hissedebiliyordum. Can da beni operken bir yandan da koseye dogru ilerletiyordu. Kafami koseye carptigimda ise ilk once durdu daha sonra beni opmeye devam dtti. Ne yapmistim ben. Beni kosye alinca belimde bur cift el hissettim. O ne yapiyordu burasi yetili okuldu. Kendimi cejtim ve can burasi bir yatili okul dedim daha fazla ileri gidrmezsin. can a bunun ustune o zamn bizde ev gutariz dedi zaten son senemiz. Ben ne yapmistim. Hersey mahvolmistu ben sadece ondab ozur dilemsk istemistim. Can dedim bu koca sehirde ucuz ev mi varda tutucaz. O da ben bulurum demisti bu cocuk ne yapmak istiyordu ki. Aradan bjr ay gecti can gercekten evi tutmustu. Ilk once bana surpriz yapti. Sonra can burasi mukemmel diyecekken dayanamayip seni cok seviyorum deyip tekrar opmeye baslamisti hayir bu odada olamazdi burasi yatak odadiydi. Can beni opmeye devam ederken ona karsi koymaya calistim. Ama belimden tutuyordu. Ibatlasma beni sevigorsun dddi ve beni yatagin oraya dogru iktirmeye basladi. Yataga dustugunde ben de altinda kalmistim. Artik ona karsi koyamiyordum. Elleri yavas yavas belime yerlesti daha asagi inecejti ki dudagini isirdim. Birden ciglik atacakti ki onu susturdum. O neyapiyordu . Ben onu ikgirince daha cok isteyip bana guzel sozler soglemeye basladi dayanamayip bende onu susturmak icin optugumde yine belime indi ve daha da asagi inerken birden beni ziplatfi ve kucagina otjrtu. Daha sonra beni kalditip yataga goturdu. Yatakta benimle oynasirken can dedim daha evlenmedik.

Aşk Mı BuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin