KISITLANAN KÜL KEDİSİ

16 4 13
                                    

Abimin o ismime hakaret eder gibi "Şura" diye bağıran sesiyle Teen Wolf izlediğim ve hayranı olduğum Dylan'dan gözlerimi ayırdım"Çorap getir bana!"diyen iğrenç sesini duydum ve gözlerimden işemeye başladım.Duymamazlıktan gelip izlemeye devam ettim.Gelip kafama tekme geçirdikten sonra arkamı dönüp sinirli bi şekilde abime baktım ve birden gülmeye başladım,deliriyordum galiba.
Birden durup abime "zorun ne ya senin!"dedim kolay kolay abime bağıramazdım ama kafam çok kötü zonklamıştı.Bitanede sırtıma yapıştırıp,"git bana çorap bul"dedi.Sesimi çıkarmadan gittim getirdim,beyefendi çok süslenmiş belliki biriyle buluşcak ve geç kalmak istemiyo.Amaan neyse ne işte,hemen gitsinde şebekimi izlemeye devam ediyim.Ben genelde evde oturup film, falan izlerim ama abim eve sadece geceleri 1,2 gibi uyumak için gelir.Ve babam abime hiç bi şekilde karışmaz.Ama ben 16 yaşındayım, kendimce güzel sayılırım,boyum abimle eşit sayılır sadece 2,3 santim kısayım şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı neden abim var,babam var sağolsunlar her bokuma karışıyolar bırak geziyim,toziyim,sevgili yapiyim ama yok Şura anca evde oturup boy uzatsın Şu erkekler fazla şanslı.Sırf geceleri dışarı çıkıp,arkadaşlarımla takılıp, istediğimi yiyip içmek için erkek olmak isterdim.
Bu gün pek te kalabalık olmayan arkadaş çevremden en iyi anlaştığım varlık olan aynı zamanda eşşoğlugötelek olan kankam Seha gelecekti.
Abim ve annemin konuşma sesleri geliyordu.
Daha sonra dış kapının kapanma sesi geldi. Abim evden gitmişti. Babam işteydi. Annemide altın gününe gönderirdim birazdan ve ev tamamıyla bize kalırdı.Henüz ne yapacağımıza dair bir fikrim yok ama eğleneceğimiz kesin yani.Seha arkadaşlarım arasından beni en iyi anlayan kisi,mesela bi ortak yanımız ikimizinde şimdiye kadar hiç sevgilisi olmamasıydı.Hadi ben çirkinim ama Seha güzel kız cidden nasıl sevgilisi olmamış anlamıyorum.Seha'yla 2 yıldan beridir tanışıyorum ama daha 1 yıldan beridir kankayız.Tanısanız seversiniz saf,eğlenceli,zeki,bi o kadarda sevimli ve samimi bi kız.Ortak yönlerimiz baya bi var mesela ben salatayı yoğurtla çok severim o da öyle.Ayrıca biz büyüyünce evlencez sonuçta kız kıza da evlenilebilir demi ama.      Ayyyy hiç sevgilim olmayınca iyice saçmaladım.Kaç aydır erkek yüzü görmüyorum sonuçta.Aaa ben Seha'yı arayayım bize falan gelmesin biz direk dışarda buluşalım bi erkek yüzü göreyim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin