O gün geçtikten sonra odamdan hiç çıkmadım Ayşe teyze yemek getiriyor ve gidiyordu. Şimdide yatakta uzandım hayatımı düşünüyorum bu günden sonra olacak hayatımı.
Ben düşüncelerimi dalmışken bir anda kapım çaldı "gir" dedim annem içeri girdi bende hemen yataktan doğruldum annemle biraz bakıştıktan sonra annem söze girdi.
"yavrum deniz gözlüm napıyorsun daha hazırlanmadın mı sen "
"ne acelemiz var anne daha çok var"
"ne çoğu kızım birazdan gelirler hadi ben çıkayım sende hazırlan aşa in tamamı yavrum"
Dedi anneme gülümseyerek "tamam anne" dedim annem odadan çıktıktan sonra bende ayağa kakarak dolabımın karşısına geçtim dolabımla biraz bakıştıktan sonra giyeceklerimi bulup giyindim (multimedya) yüzüme biraz makyaj yaptıktan sonra aşa indim. Abim beni görünce bana doğru gelip "ne güzel olmuşsun prensesim" dedi bende abime burukça gülümsedim daha sonra kapı çaldı ve hep birlikte kapıyı açtık
ilk önce Hasan ağa ve Zozan hanım girdi Hasan ağa babamla selamlaştıktan sonra bana doğru geldi bende elini öpüp geri çekilip gülümsedim sonra zozan hanım geldi elini öpüp geri çekili çektim ki bana bi anda sarıldı ben bir kaç saniye tepkisiz kaldıktan sonra bende sarıldım daha sonra zozan hanım geri çekilerek "Maşallah" dedi deyip annemle yukarı çıktılar. Azad bana doğru geldi "hoş geldin" deyip elindeki Çikolatayı ve çiçeği aldım tam gidecektim ki kolumu tutarak "çok güzel olmuşsun" dedi "teşekkür ederim" diyerek mutfağa girerek elimdekileri mutfağa bırakarak yukarı çıktım.
Her kez birbirleriyle konuşuyordu bi anda babam bana dönerek "hadi kızım kahveleri yapta gel" dedi bende gülümseyerek aşağı inmeye başladım.
Her kezin kahvesini yaptıktan sonra tam götürü çektim ki ayşe teyze "bekle kızım" diyerek masanın üzerinden tuzu alıp yanıma geldi ve azatın kahvesinin içine tuz döktü daha sonra bana bakarak"şimdi gidebilirsin" dedi bende ayşe teyzenin yaptığına gülerek yukarı çıkmaya başladım.
Her kezin kahvesini dağıtmaya başladım son olarak azatını kini verdim yerime otururken pis pis gülümsedim oh şimdi içerken boğulda gör gününü.
Her kez kahvesini içerken azad bi anda öksürmeye başladı gülmemek için kendimi zor tutuyordum ama daha fazla dayanamadım ve gülmeye başladım bir kaç saniye her kez bana baktıktan sonra onlarda gülmeye başladı. annem bana dönerek "kızım hadi kalkta azat ağaya banyonun yerini göster" dedi bende yavaşça başımı sallayarak dışarı çıkmaya başladım merdivenlerden çıktıktan sonra "burası" dedim bana dönerek "bunun hesabını vereceksin" dedi "hıhı ineklerde uçabiliyo canım " tabi bunu içimden söyledim dışımdm desem bu pikopat beni öldürür :D azat banyoya girdikten sonra bende aşa inmeye başladım.
İsteme töreni bitmişti 2 gün sonra abimin düğünü vardı 1 hafta sonrada benim bide yarın düğün alışverişine çıkacaktık.Anneme ne kadar anne ben gitmeyim desem de annem gitmem gerektiğini söyleyerek konuyu kapatmıştı.
Ayaklarım ağrımaya başlamıştı artık 2 saatir mağaza mağaza geziyoruz. En sonunda bi koltuğa çöktüm bir iki dakika sonra azatda yanıma oturup "yorulduysan gidebiliriz" dedi bu niye bana iyi davranıyo anlamış değilim de inat olsun diye "hayır yorulmadım devam edelim" dedim ve zorda olsa ayağa kalkarak etrafa dolaşmaya başladım.
1 saat sonra azad yanımıza gelerek "hadi bir şeyler yemeye gidelim" dedi hepimiz başımızı sallayarak alışveriş merkezinden çıktık. Annemler bizimle gelmek istemedikleri için şöförle eve döneceklerdi.
Ben Abimlerin arabaya doğru ilerlerken azad kolumu tutarak beni kendi arabasına bindirdi birkaç saniye sonra kendide bindi ve ben hemen
"Ben abimlerin arabayla gitmek istiyorum" dedim azad sinirli bir şekilde bana dönerek "hayır hanfendi benle geleceksin" dedi ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı çocuk gibi oflayıp başımı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım.
Araba durunca nereye geldiğimize baktım ve güzel bir restorana geldiğimizi farketim aşağı inip restoranda doğru ilerlemeye başladım bir anda biri elimi tutu kim diye baktığımda azadı gördüm hemen elimi çekmeye çalıştım evet sadece çalıştım çünkü bir türlü elini elimden çekmedi azada doğru dönerek "elimi bırak azad" dedim azad bana dönerek "hayır bırakmayacağım yürü hadi "dedi itiraz istemiyormuş gibi bende kafamı sallayıp yürümeye başladım biz masaya oturduktan sonra 5 dakika sonra abimler de geldi iki dakika sonra Garson yanımıza gelerek "hoş gelmişsiniz ağam" dedi azad garsona bakarak "hoş bulduk" dedi garson azada "ne alırdınız ağam" dedi azad "Donald masayı" dedi ve garson kafasını sallayarak masadan uzaklaştı.
Yemeklerimizi yedikten sonra abim azada bakarak "ağam biz artık kalkalım"dedi azad abime bakarak "tamam" bizde bunu duyunca abimle ayağa kalkıp"görüşürüz" diyerek restorandan çıkıp arabaya doğru yürümeye başladık.
Multimedya; Baran rojin ebru ve yiğit arkadaşlar :D
Vote ve yorumlarınızı unutmayın:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
Teen FictionGördüğüm tek güzellik Bana umut veren,huzur veren Sabrediyorum,sabretmek zorundayım Bitecek elbet,bitmek zorunda Geleceğim,döneceğim bekleyin Bu ayrılık bitmek zorunda Ağlamayacağım,yılmayacağım Dayanacağım Sevginle, hayalinle Geçecek elbet, geçmek...