İstek alımı devam ediyor!

162 19 9
                                    

Öncelikle herkese merhaba...

Başlıktan da anlayacağınız üzere; hazirana girmemiz ile istek alımları başladı.

Ben bu arada kapak yapımına ara verdiğimde, kendime zaman ayıracağımı falan sanmıştım ama hiç de öyle olmadı vallahi.
O kadar çok istek vardı ki, elimdekiler dün falan bitti.

Tabii ara boyunca da haziran için bir sürü istek aldım. Verdiğim arada mesaj atanlar, lütfen tekrar yazsınlar. Mesajlar birbirine girdi çünkü.

Bu arada arkadaşınız, akrabanız vb. Kişiler için istek atmayın. Herkes, sadece kendi için istek atabilir.

Bazı kişiler WattPad den mesaj atamıyorlarmış. Profilimde E-posta adresime kadar, herşey yazıyor. Birinden ulaşamasanız, diğerinden mutlaka ulaşırsınız. En olmadı, duvarıma yazarsınız. O da olmadı, buraya yorum bırakırsınız. Lady Gaga değilim ki benimle iletişime girmekte zorluk çekin ayol. :))

Sanırım şöyle bir mantık oluşuyor:
-Benim yerime sen yazarsan, daha iyi yapar. Daha çabuk yapar.

Ama öyle bir şey yok. Kimseye ayrıcalık göstermiyorum. Hepiniz eşitsiniz benim için. Tabii bazılarınızla cidden daha yakınım ama bu, ayrım yapacağım anlamına gelmez. Aksine, yakın olduğum kişilere nazım geçer. "Sen dur kız! Önce başka birininkini yapacağım," diye çıkışırım hemen.
Çünkü, kankişto olmak bunu gerektirir. :))

Konu kapak tasarlamak olunca, okurlarım, arkadaşlarımdan önce gelir !

Ayrıca hikayeniz hakkında tüm bilgileri, en ince ayrıntısına kadar verdiğinize  emin olun.

Yayınlanmamış hikayelere kapak yapmıyorum!

• • •

Ya var ya, istekler daha dün geceden başladı.
"Yarın Haziran, haberin olsun," falan yazıyorlar. :)

Daha büyük bir tempoyla çalışacağım sanırım. -_-

Aman herneyse, yine çok uzattım. Hepinizi kocaman öpüyorum. :*

Ebrar'ın Kapak Tasarımları   ✦TAMAMLANDI!✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin