The Slicer

10 2 3
                                    

Pov. Tim

Hey, was dat nou een auto die ik hoorde. Ik loop naar het geluid, en ja er staat een auto. Ik zie twee mensen daar staan, ze zijn bewapend. Ik roep ze, ze komen mijn richting op. Zijn dat Petar en Zakaria nou? Heey hierzo Petar, schreeuw ik naar ze.

Pov. Jordan

Daan, daan, schreeuw ik naar hem. Hij kijkt me aan met een dodelijke blik. Ik begon bang te worden, ehm.... Daan wat is er met je. Opeens kwam Daan schreeuwend en rennend op me af. Het enige wat ik kon doen was zelf ook rennen. Man wat is hij snel. *zucht*, waarom deed Daan dat. Ik heb het gevoel dat hier meer mensen zijn die zo doen......

Pov. Daan

*trrrring* o de telefoon gaat. Ehm, hallo? O hey, wat is er? Moet ik komen? Waar? Oke ik kom er nu aan. Ik reed naar de boerderij. Ik ben nu bij de boerderij, ben jij er ook? Ja, kijk maar naast je, zei de man. Ik keek daarheen, daar stond hij met zijn dodelijke blik en een vlijkscherpe mes in zijn handen. Hij rende op me af, schreeuwend. Het enige wat ik kon doen was toekijken. Ik weet nog dat hij zei dat hij een nieuwe medewerker nodig had, ik wist niet waarom. Daar kwam hij, dichterbij en dichterbij. Toen bedacht ik me: waarom rijdt ik niet gewoon weg! Maar dat was te laat, hij had mijn banden al leeggeprikt. Dit was het einde.......

Pov. Petar

Tim, kom snel hierheen. Pak wat wapens, die liggen achterin de auto. Oke, zei Tim Toen vroeg Tim: waarom hebben jullie wapens mee. Nou kijk er lopen hier allemaal monsters, van zombies tot weerwolven. Een daar van is de leider. Zijn is Daan The Slicer. Tim zei: Ok, we moeten neem ik aan hem hebben. Ja dat klopt, zei ik. Maar we moeten voorzichtig zijn want als hij je vermoord dan veranderd hij jou in een van de monsters. Dus zo is de rest ook gekomen, zei Tim. Precies Tim. Maar wees op je hoeden want als hij ook maar een van ons ziet ga je er aan. Hij is namelijk niet normaal snel. Opeens hoorden we een harde brul, en daarna een pijnkreet. Dat klonk als jordan, zei Tim. Wij knikten. Kom waar wachten we op we moeten daarheen!

NightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu