Stai,suntem rude?+party

140 4 0
                                    

Daniel pov

Stateam linistit in sufrageria casei si asteptam sa plec la petrecerea Sophiei. Le-am spus baietilor de asta dar Isaac,Casi si Dario sunt absenti asa ca merg numai eu cu Angelo.
Stau si ma uit la tavan si ma gandesc la fata de pe hol. Parea atat de pierduta si mi sa pus pata pe ea. Numai cand imi imaginez ce corp poate ascunde sub hainele alea imi trezesc junioru'. Imi pun usor mana pe el ca sa il culc la loc dar fanteziile pe care le am acum sunt prea puternice. Aud un raset al dracu de enervant si imi intorc privirea si il vad pe Angelo cum coboara scarile.
-Serios,frate,acum iti faci laba? Rade
-Hai,mars in masina,ia auzi cine vorbeste ma ridica
-E faina nu? Relaxanta?
-Dute-n pula mea!!
El rade si iese afara din casa si mergem la masina. Urcam si pornim spre petrecere.

Casian pov

Isaac e sigurul care ii pasa de noi. Desi facem vreo tampenie el incearca sa ne ajute,chiar daca noi il facem,,gay" pe el nu il intereseaza si mereu e langa noi. Acum e ingrijorat pentru Dario. Sa mor eu,Dani si Dario sunt prieteni de mici si lui Dani trebuia sa ii pese mai mult si pe Isaac il cunoaste de cativa ani si ii pasa mai mult de el decat Dani.

Crina pov

Eram acasa in camera mea intunecata si ma relaxam pana cand imi aud telefonul sunand.
-Hmm alo raspund zapacita
-Crina,ridicate si hai sa mergem la o petrecere
Era prietena mea,Iris(in poza)

-Hmm alo raspund zapacita-Crina,ridicate si hai sa mergem la o petrecereEra prietena mea,Iris(in poza)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Nu am nici un chef sa fiu hartuita de baieti drogati,pot sa refuz?! Am de ales?
-Pai...spune razand nu prea ai de ales
-Nu merg serioasa
- Doar nu o sa iti lasi prietena prada usoara acolo?voce trista
- Bine,o sa vin,nu ma mai enerva
-Bun,la 8 sa fi gata
-Ok inchid telefonul

Luna pov

Sunt in lumea viselor si pun usor mana pe pat si simnt ca nu e nimeni langa mine. Ma trezesc panicata si realizez ca si-a incalcat promisiunea. Lacrimi amare incep sa imi invadeze ochii iar gustul suferintei se intensifica. Vreau sa mor foarte rapid. Cum am putut sa ma las corupta de atingerile unui strain mai ales sa fac asta cu el. Ma imbrac si ma ridic dar durerea care o aveam in partea de jos eram mai puternica.
-Ce naiba mi-ai facut? Spun in mintea mea
Mai bine stau cateva ore aici pana imi trece durerea.

Daniel pov

Am ajuns la petrecerea Sophiei. Intru in vila ei si dau ochii cu toata scoala aici. Nu era ora 12 si uni erau deja la pamant. Merg spre Sophia si o iau de talie si imi infing limba in gura ei. Aceasta geme silentios sa nu o auda lumea dar sunt sigur ca deja a auzit-o multi gemand. Dupa ce rup sarutul ridic mana avand intre doua degete un pliculet.
-E cea ce ti-am cerut? Spune entuziasta
- Normal,sunt de calitate buna si efect rapid ranjesc
- Hmm o sa le incercam mai incolo
-Normal,printesa
Ea zambeste si pleaca spre prietenele ei. Merg si imi iau un pahar de vin cautandu-l pe Angelo din priviri. Il gasesc sarutand o satenuta langa scari. Zambesc ca un fraier si ma gandesc la inocenta fata de pe hol.

Eu si mafiotul meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum