"Once i was.. 7 years old.."
Dohraje mi písnička zrovna když jsem u školy. Pomalu vcházím do školy a vidím dav mých spolužáků jak se vesele baví. Chci se přidat, jenže Katarina mi vstoupí do cesty. "Ale copak copak, Bethany se opovážila jít do školy?!" A všichni vybuchnou ve smích. Nevím co je jim vtipného na tom, že jsem přišla do školy. Radši jdu do třídy pomyslela jsem si. Ve třídě byla jen má kamarádka Zsuzsanna. Budeme jí říkat Zszus, je to kratší. (Vyslovujeme Sjůz) Přisedla jsem si k ní. "Ahoj Zszus" řekla jsem jí, když jsem si sedla. "No nazdar! Už jsem se bála že nepřijdeš!" Byla šťastná a já taky. Znaly jsme se od školky. Začne zvonit ten otravný zvonek na hodinu... Přijde učitelka Amedea Slow. Je to naše třídní a je to starší osoba. Samozřejmě jako každá jiná stará učitelka je hrozně protivná."Sedněte si" řekla. Stála půlka třídy. "Zapíšu si absenci" a začala vyjmenovávat žáky. "Theerse!" křikne a já se leknu. "Zde" odpovím ji. "Máš úkol?!" můj mozek se zapíná a přemýšlí jestli mám nebo nemám. "Bethany!" opět křikne "A-ano, mám" řeknu když můj mozek konečně dopřemýšlí. Konečně skončí hodina a my si jako prvňáci procvičujeme rychlost mluvy. Super, že? Totálně mě to štve. Je to na nervy.. Konečně končí hodina a já jdu na matiku. Při cestě do učebny do někoho narazím. "Proboha.. moc se omlouvám" vrazila jsem do nějakého kluka. Jen se pousmál a odešel. Zbytek dne byl celkem v pohodě. Nakonec jdu na oběd ale jako první se kouknu co máme. Žemlovku. Fuj, tak to nic.. Nesnáším žemlovku! Nejhorší je, když zahlédnu Zszus jak sedí s Katarinou a Emily. "Ona je tak tlustá" řekne Emily a mě se hrnou slzy do očí. Běžím ze školy. Těším se až budu doma a nikdo mě neuvidí a budu sama. Prší, jenže já už po chvilce jsem šíleně zadýchaná. Aspoň půjdu rychle. Stále vzlykám, prší a je mi zima. Aspoň nepláču sama pomyslím si. Je mi z toho všeho nějak špatně. Už otevírám dveře a ve dveřích mě vítá máma. "Ahoj zlatíčko, připravila jsem ti šťouchané brambory s jarní cibulkou a velký plátek kuřecího masa!" Mňam. Řeknu si, jenže se mi to znova vybaví před očima. 'Jsi tlustá' "Mami promiň, jedla jsem hodně ve škole, možná si dám potom" zalhala jsem a běžela do pokoje. Plakala jsem do polštáře a potichu řvala. Vzala jsem si svůj notebook, a hledala jsem "Jak rychle zhubnout" klikla jsem na první článek, jenže ten se mi nelíbil protože tam bylo zaručeno že do 2 měsíců mám 5 kilo dole. Moc dlouho. 'Pro Ana blog' zvláštní název, takových je tu více a tak jsem klikla. "Moje strava: 2 Jablka denně, pohyb: kliky, sedy-lehy, běh, skákání přes švihadlo. Piju čistou vodu, kouřím 4 cigarety denně." líbilo se mi to až na ty cigarety. Ale zkusím to.
O týden později Měla jsem 55 kilo. Mám 50 kilo, je to boží a mnohokrát rychlejší než nějaká zdravá strava. S mámou jsem se často hádala, řvala po mě jestli jsem kráva že nic nejím.. Teď sedím ve škole a koukám do blba. "Slečno Theerse, jste v pořádku?" mluví na mě paní učitelka z dějepisu. Zavrtím hlavou "j-já? jo.. j-jasně" nevěřícně na mě koukla. "Bethany vidím to, pojď se mnou" šli jsme za dveře. "Pověz mi co s tebou je" řekla mi ,jenže já ji to opravdu říct nechtěla "opravdu mi nic není, jen mi je špatně" zalhala jsem. Celou dobu jsem přemýšlela nad mojí dietě a jak krásná bude ve výsledku. "Jestli ti je špatně, tak si sbal věci a utíkej domů, ju?" kývla jsem. Aspoň tady nemusím trčet. Díky bohu! Sbalila jsem si věci a jako vždy si všichni začali něco šeptat. Kromě toho kluka do kterého jsem vrazila. "Buďte ticho! Lukasi ty jdi, tvoje matka ti napsala že můžeš po 4té hodině jít domů. Na shledanou" Aha, tak Lukas. (v médiích Lukas) "Počkej" řekne známý hlas.. "Ano?" otočím se a spatřím jeho. Lukase. "Na" dal mi papírek a odešel 'XXX-XXX-XXX zavolej mi!' páni.. to je fajn že mám "ctitele"!
676 slov! Můj rekord, dáme příště míň, víc? Wow.. doufám že se vám novej příběh líbí ☺
ČTEŠ
A N O R E X I A
Novela JuvenilMladá Bethany má naprosto klidný život. Je jí čerstvě 15 let a chodí do 9. Třídy. Přesněji 9.A. Její život se zvrtne a..