1ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ

56 4 2
                                    

Ειμαι 15 ετων πια και ομως ακομα κανω σαν παιδακι επειδη ανοιγουν τα σχολεια μετα απο ενα βαρετο καλοκαιρι. Το καλο ομως ηταν πως πηγα διακοπες σε ενα καμπινκγ στα Χανια και ηταν παρα πολυ ωραια. Τελοσπαντων ας μην τα πολυλογω περασα υπεροχα.
Το βραδυ πριν ανοιξουν τα σχολεια ετοιμασα τα ρουχα μου βρικα ενα τζιν με σκησισηματα και μια μαυρη μπλουζα. Ξαπλωσα να κοιμηθω. Οταν ξυπνησα το πρωι πηγα στην κουζινα εφαγα πρωινο, επλεινα δοντια ,πειρα κηνιτο, κλειδια και εφυγα βιαστηκα γιατι θα εχανα το λεωφορειο. Εφτασα στο σχολειο και μολις μπηκα μεσα ειδα ολους τους φιλους μου την Γιαννα, την Μαρια,την Εμμανουελα, τον Νηκητα, τον Κωστα και τον Μανο. Ετρεξα αγκαλιαστηκαμε και μιλουσαμε για το σχολειο γιατι το καλοκαιρι βρισκομασταν συχνα και μιλουσαμε και στο τηλεφωνο οποτε δεν χρειαζοταν να μιλησουμε για το καλοκαιρι.
Χτυπησε το κουδουνι καναμε προσευχη και επειτα αρχισαν να φωναζουν τα ονοματα μας για να ξαναφτιαχτουν οι ταξεις και με ποιους καθηγητες ή καθηγητριες θα πηγαιναμε στις πρωσορινες μας ταξεις. Οταν πηγαμε στην ταξη μας κατσαμε εγω με την Εμμανουελα στο πρωτο θρανιο απο πισω μας η Μαρια με την Γιαννα απο πισω ο Νηκητας με τον Μανο και απο πισω ο Κωστας. Μετα απο δεκα περιπου λεπτα μπηκε μεσα ενας καινουργιος μαθητης που τον ελεγαν Σπυρο. Οταν τον ειδα τον ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ!!! Ειναι ψηλος, μελαχρινος με πρασινα ματια. Πηγε κατευθειαν και εκατσε διπλα στον Κωστα.
Μας φωναξαν να παρουμε ενας ενας τα βιβλια και μιλουσαμε καθως περιμεναμε. Η καρδια μου απο μεσα μου εκανε τουμπες. Μετα αποχαιρετηστηκαμε οκοι μαζι και πηγαναι ο καθενας στο σπιτι του. Εφτασα στο σπιτι εφαγα μια φρυγανια και πηγα στο δωματιο μου εβαλα και ακουσα μουσικη και κατα της εφτα ηωρα με πειρε η Γιαννα και μου ειπε πως κανονισε με τους αλλους αυριο να κατευουμε στο κεντροτο απογευμα και επισης μου ειπε πως θα ηταν και ο Σπυρος εκει εγω της αμεσως πως θα παω. Ευτυχως αυριο ηταν Σαββατο οποτε δεν ειχαμε σχολειο. Εγω σκευτομουν συνεχως τον Σπυρο και μετρουσα τις ωρες μεχριο αυριο το απογευμα. Κατα της εντεκα ηωρα με πειρε ο υπνος.

Το επομενο κεφαλαιο δεν ξερω ποτε θα το ανεβασω πειτε μου ομως στα σχολια αν σας αρεσε για να ξερω!!!😊

Έρωτας Με Την Πρωτη ΜατιαWhere stories live. Discover now