4ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ

26 3 3
                                    


Ξυπνησα το πρωι ντυθηκα εβαλα τα παπουτσια μου με τα πλυθηκα πηρα το φαγητο μου για το σχολειο και εφυγα. Εφτασα με την Γιαννα στο σχολειο και πηγαμε επανω στην ταξη για να αφησουμε τις τσαντες μας και μετα να κατευουμε κατω. Μολις μπηκαμε στην ταξη τι να δουμε;; Τον Σπυρο και την Στελλα να φιλιουντε. Εγω ηθελα να ουρλιαξω απο ζηλια και θυμο. Φυγαμε και κατευηκαμε στην αυλη. Ευτυχως με παρυγορουσαν ο Κωστας, ο Μανος, ο Νικητας, η Μαρια, η Γιαννα και η Εμμανουελα. Χτυπησε κουδουνι για προσευχη εγω πηγα πισω στο πληθος για να κλαψω. Μπηκαμε μεσα και ειχαμε πρωτη ωρα με τον ζαβο τον Μαθηματικο μας. Τελοσπαντων ας μην τα πολυλογω ολη την ωρα ο Σπυρος με κοιτουσε με ενα λυπημενο βλεμμα σαν να το ειχε μετανιωσει αλλα ποιος μπωρει να ξερει τι σκευτοταν; Χτυπησε κουδουνι για εξω και πριν προλαυω να βγω απο την ταξη με επιασε απο το χερι και τραυουσε.
Μου ειπε:
-Ελα μαζι μου!!!
-Που με πας;;
-Θα δεις...
Με πηγε στις τουαλετες των κοριτσιων. Δεν ηταν κανεις εκει. Με αρπαξε με φιλησε και μου ειπε:
-Καταλαυες τωρα ποια ερωτευτηκα με την πρωτη ματια μολις την ειδα;
-Και την Στελλα γιατι τη φιλησες και την ειχες αγκαλια;
-Για να ζηλεψεις ρε χαζο
Μολις τελιωσε την φραση του με ξαναφιλησε. Εμενα η καρδια μου εκανε κολοτουμπες και πετουσε πυροτεχνιματα!!! Βγηκαμε διακρητικα απο τις τουαλετες και πηγαμε να βρουμε τους αλλους. Μας ειδαν αγκαλια και αρχισαν τις ερωτησεις μετα τους εξηγησαμε και μας ειπαν να ζησουμε. Μας ειδε απο μακρυα και η Στελλα, ηρθε και χαστουκισε τον Σπυρο και του ειπε:
-Προτιμας αυτην αντι εμενα;
-Ναι γιατι εκεινη εχει καρδια και δεν αλλαζει τους γκομενους σαν τα πουκαμισα.
-Νευριασμενη εφυγε.
Εγω ειμουν πολυ χαρουμενη. Στο τελος του σχολειου πηραμε τις τσαντες μας και φυγαμε με το Σπυρο χερι-χερι με πηγε στο λεωφορειο και πριν μπω μεσα για να φυγω με φυλησε.
   Οταν εφτασα στο σπιτι ειχα 3 μυνηματα απο τον Σπυρο και μου ελεγε να βγουμε οι δυο μας το απογευμα εγω φυσικα ειπα ναι. Επροκειτο να παμε σε μια παραλια για βραδυνο μπανιο. Πηγα εφαγα, εκανα τα μαθηματα μου και πηγα στο μπανιο για να ξυριστω. Μετα βρηκα το μαγιο μου το εβαλα, φορεσα απο πανω ρουχα και μεσα σε μια τσαντα εβαλα δυο πετσετες και εφυγα. Ηρθε και με πηρε ο Σπυρος με την μηχανη του. Μολις φτασαμε βγαλαμε τα ρουχα μας και βουτηξαμε κατευθειαν γιατι το νερο ηταν ζεστο. Εκεινος με πειρε αγκαλια και με φιλησε. Μετα βγηκαμε και ξαπλωσαμε στις πετσετες μας και μιλουσαμε. Μετα απο μια ωρα περιπου με επεστρεψε στο σπιτι μου.

Το 4ο κεφαλαιο ειναι ετοιμο!!! Για να δουμε θα κρατησει η σχεση Σπυρου Εβελινας? Αφηστε σχολειο ή αστερακι κατω αν σας αρεσε γιατι με βοηθαει να συνεχισω!!!😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Έρωτας Με Την Πρωτη ΜατιαWhere stories live. Discover now