Actually, author nk buat secene sedih kat part ni but mcm x mnjd la pulak.. kalau ade feel sedih tu adelah but kalau x dea tu mian lah ye.. ai x pndai nk buat scene sedih.. jgn kecam saiyaaa...-------------
(Ni video kayyyyyyy)
Baek : hyung, ape kita nk buat??
Suho : molla..
Kai : ape kate hyung bgtahu perkara sbnr kat apink??
Chan : kau gila?! Habes tu mcm mne dgn ank² kita??
Chen : tp, bukannya kita bgtahu kat semua org.. bukannya buat pengakuan...
Kris : habes yg kai kate gitau apink tu bukan pengakuan??
Xiumin : korg x pe ah.. mcm chanbaek, kaisoo... korg dua² exo K... suho ngan sehun partner exo M but hyung ngan taoris x terlibat..
Tao : haah..
Chen : tp, kalau dh bocorkn mestilah ank kitorg terbabit skali..
Baek : tp, dorg mcm ok je..
Suho : mane kau thu??
Baek : udah ku bilang.. macam je.. M.A.C.A.M
Chan : uishh, yunk, jgn gaduhh
Baek : bila pulak ai gaduh??
Suho : hoi² jgn menggedik kat sini.
Sehun : so, conclusionnya??
Luhan : mcm ni, korg cuba bincang dgn dorg dlu..
Chan : x leh.. dorg x nk jumpa
Tao : tak, ape yg susah sgt??!! Jumpa jelah ngan dorg lepas tu gitau yg dorg tu ank angkat kita!!! Ape susah sgt??
Suho : tao !! Jaga mulut kmu tu !! Walaupon dorg tu ank angkat tp kita syg dorg mcm ank kandung kn?? Jaga percakapan kau !! Kalau dorg dengar ape yg kau ckp macam mane??!!! Kau x rase ke yg dorg akn terasa hati?? Kau syg dorg kn?? Kalau dorg tahu masalah kita mesti dorg akn rase mcm².. even dorg budak tp dorg lebih matang dri kita kdg²..
Tao : tp, ank tao akn terlibat sekali.. hyung x rase kesian ke kat dorg?? Selama ni memang kita bg kasih syg yg penuh tp kita x selalu ade ngan dorg...
Kris : tao-ah..
Tao : shut up n dengar ape yg tao nk ckap..
Exo : *senyap n dgr*
Tao : kay, bukan niat tao nk kurang ajar but korg pernah terfikir x ape perasaan dorg?? Kita memang syg kat dorg.. bg kasih syg n bg ape yg dorg nk tp kita x selalu ade ngan dorg.. kita selalu fanmeeting kat luar, ade concert, kita practise, kita comeback.. kita terlalu busy smpai kita x thu ape yg jd kat dorg.. ape yg kita thu?? Kita tahu dorg kna buli kat skolah smpai luka n lebam pon secara x sengaja kn?? Tao rase kalau kita x tahu psl pembulian ni mesti dorg tgh tersiksa lg kn??? Even dorg dh pindah skolah pon tao x rase dorg masih happy.. memang, dorg happy bila kat rumah but kat skolah?? Kita x thu..
Suho : sbb tu kita x bocorkn psal ni... even kita x bg tahu org yg dorg ank kita, dorg dh kna buli apatah lg kalau org thu?? Sekurang-kurangnya kita masih boleh jaga dorg dri sisi tu..
Baek : tp, ara kate dia pelik ngan kita.. and yeah, dia memang patut pelik..
Xiumin : ape yg dia kata??
Baek : dia pelik sbb omma appa dia dua² laki..
Suho ; kau bgtahu perkara sbnr??
Baek ; ani.. aq lari dri soalan tu
Chan : dorg perlukan omma.. the real one
Chen : habes kalau korg ambek apink, kitorg yg partner exo M ni nk ambik spe??
Lay: x usah dibahas.. berbaik pon belum korg dh ke situ..
D.o ; ape kate kita jumpa apink and bgtahu yg dorg semua ank kita but bukan dgn pompuan lain tp dgn member sendiri??
Kai ; woi, aq bukan gay
D.o : aniya.. bukan tu maksud aq but kita bg tahu yg kita ni omma appa dorg..
Sehun : ok gak tp jgn la bg ayat yg mengelirukan hyung..
Chan : ok je.
Baek : akhirnya, kau bg idea yg bernas..
~~~~~~~~~~~~~~
Ying : the end~~
Apink ; *ade yg nangis sbb rase bersalah*
Ara : *nangis*
Chan : ara-ah, knape nangis ni??
Baek : min cubit kmu ye??
Min : aik, sy pulak.. samchun ni..
Kai : ank kai jgn tduh kay..
D.o : syg, meh sini.. *pggil min*
Min : oooo yeahhh... papapaaaaiiiiii *lri g kat d.o*
-------------------
Korg rse ape keputusan apink??
YOU ARE READING
Exo's Daughter
FanfictionCerita ini mengisahkan liku-liku kehidupan... Tidak kira sama ade manis mahupun pahit.. Kisah-kisah dan kejadian yg berlaku apabila EXO mengambil anak angkat.. Bukan seorg tetapi 6.. Pelbagai ragam yg ditunjukkan untuk menunjukkan bahawa bukan senan...