' အာ . . အင္းအင္း . . အင္း Arrasaw. . သိပီမုိ ့Phone ခ်လုိက္ပီ. . '
' ဟူးးး. . Aish. . Appa Appa! ငါ့ကုိမ်ားဘာကိစၥCEOျဖစ္ေစခ်င္ပါလိမ့္ ခုမွ ငယ္ငယ္ေလးရွိေသးတာကု္ိ ar. . Michisaw Shipo'
Tshirt အျဖဴေရာင္ေလးနဲ ့ေဘာင္းဘီးအမဲေလးသာဝတ္ဆင္ထားကာ
ဆံပင္ကခဲေရာင္ စုတ္ဖြားပုံစံမ်ိဳးျဖစ္သည္
Park Chanyeol. .
အေဖက Park Jun Yun
Ceo အရမ္းျဖစ္ေစခ်င္သတ့ဲေလ
က်ေနာ္ကလဲ လုံးဝကုိစ္တ္မဝင္စားး. .စိတ္ညစ္တယ္ အလုပ္လုပ္ရမ့ဲအရြယ္မေရာက္ေသးတာကုိ Company လာပီးေလ့လာခုိင္ရံဳတ့ဲေလ. .
အသက္က20. . Fori ေက်ာင္းမာယခု ပညာသင္ျကားေနဆဲေက်ာင္းသားတဦး
အခုထိသူငယ္ခ်င္းေတနဲ ့ေပ်ာ္ခ်င္ပါးခ်င္းစိတ္ဟာမကုန္ခမ္းေခ်အင္းေပါ့ လူငယ္ဘဲ ဟာ. .
သူ ့သူငယ္ခ်င္းေတြက. . ' V. . KyungSoo. . Luhan . . Sehun '
သူတုိ ့ေတက အထက္တန္းထဲကသိကြ်မ္းလာပီးရင္းနီးေပါင္းသင္းဆက္ဆံလာတာ. . ခုထိပါဘဲ
Park Chanyeol Pov ~
သူတုိ ့ေတြကမွလြတ္လပ္ေသးပါ့ဗ် က်ေနာ္က အေဖ့လက္ေအာက္က ျကြက္ေလးးသေယာင္ေယာင္ရယ္. .aigoo ဘားမွမေတြးဘဲနဲ ့သာစိတ္ရွင္းစြာ အိမ္ကုိ ျပန္လာခ့ဲတယ္ အိမ္မာ appa ေစာင့္ေနတယ္မလား ဆုံးမဦးမယ္. . ေျပာျပဦးမယ္. . ohhh. . ဓာတ္ျပားေဟာင္းေတ နားထဲကျပန္မထြက္နုိင္ေလာက္တ့ဲထိ ျပင္းထန္တ့ဲ ပြစိေဖာက္မွဳေတ. .
oh oh ပတ္ခ်န္းေယာ ေရ မင္းကေတ့ ေရလယ္ေခါင္က ေျမျကြက္ ေလာက္ေတာင္မရွိေလာက္ပါ့ဘူး. .
~
' Chanyeol? ျပန္လာပီလားး'
' nae~'
ဘုိးေတာ္ျကီး ေပါက္ေပါက္ေဖာက္ေတာ့မယ္ဗ် နားဂြမ္းေျပးစြတ္ခ်င္မိသပါ့. .
ေအာ္ ငါလဲျမန္ျမန္အိမ္ေထာင္က် မိန္းမရပီး ကုိယ့္ဘာကုိ ေနနုိင္ေအာင္ျကိုးစာမွဘဲ အဘုိးျကီးရဲ့ ဓာတ္ေဟာင္ းေတကေန လြတ္မာဟ. .
' မင္း Company မွာ ဘာေတေလ့လာခ့ဲလဲ?'
တိန္ !! ေသပီဂ်ာ. . ငါဘာဆုိဘားမွကုိ မျကည့္ခ့ဲဘူး ရံုးခန္းက သျကားလုံးေလးဘဲ ၂လုံးလားမသိဘူးခုိးစားတာ
အာ ေသပီဟဘုိးေတာ္ျကီးးး ရစ္ပီ
' အန္. . ဘ ဘာေတသင္ယူလဲဆုိေတာ့. . . '
'imm?????'
'အင္းးး ဟုိ. . ဟဲဟဲ. . '
ဘုိးျကိက က်ေနာ္ကုိဘုျကည့္ျကည့္လုိက္ပီးမွ
' Chanyeol ! Chanyeol ငါ့စကားနားေထာင္ဖုိ ့အေတာ္ကုိးလုိေသးတာဘဲ. . '
'----'
' မင္း CEO ျဖစ္ရမယ္ေလ ျကိုးစားရမယ္ သင္ယူရမယ္ ေလ့လာရမယ္ ပီးေတာ့? က်က္မွတ္ရမယ္ ဟုတ္တယ္မလား လူ ့ဘဝမာ သိကၡာဆုိတာ မ@%%#* : &-=#&'
'အမေလး အေဖ~! မေမာဘူးလားဗ်ာ က်ေနာ္ေတာင္ျကည့္ျကည့္ပီး မူးလာပီ ေတာ္ပါေတာ့. . '
' ငါကKnowledge ေတြေပးေနတာကြ. . !'
'ဟုတ္က့ဲပါဗ် ေနာေလ့ ဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ မေနာေလ့ဘဲျဖစ္ျဖစ္ခုက်ေနာ္ အေပါတက္လုိက္ဦးမယ္ အမေလး အမေလး aigooaigoo နားညည္းလုိက္တာ. . '
ဆုိကာ Chanyeol တေယာက္ တတြတ္တြတ္နဲ ့ အေပါကုိတက္သြားသည္
' အံမယ္ အံမယ္ ေသနာေလး ေတြ႕မယ္ ေနာက္မွ တခ်ိန္ကုန္ အခန္းထဲမွွာLockခ်ပီး အခန္းထဲမွာေလာ္စပီကာနဲ ့ကုိး ေျပာဦးမာ!'
~
' hello? အာ Kyungsoo '
'------'
' တကယ္လား ဟာ့ ! အဘုိးျကိ ကလႊတ္ပါမလားကြ. . '
'------'
'ေအးကြာေအး ငါ ျကံသဖန္ ျကည့္မယ္'
'------'
'onn ဟုတ္ပီ ph ခ်ပီ. . '
အင္းးးးဘလုိလုပ္ရပါ့?? အဘုိးျကိကClubကုိလႊတ္ပါ့မလား?? ဒါမွမဟုတ္. . ခုိးထြက္ရမလားး???
~
*12:05 အရာရာတိတ္ဆိတ္ေနခ်္န္Chanyeol မွာေတာ့ Kyungsooတုိ ့နဲ ့ခ်ိန္းထားတာမုိ ့ ခုိးထြက္ရေတာ့သည္
မနဲ အသံတစက္မျကးေအာင္ပင္ ပီပီျပင္ျပင္ထြက္လာပီးမွ ရင္ေအးနုိင္ကာ.Clubဆီဦးတည္လုိက္သည္
~
*CherryVic
* Cb