2. YILIMIZ KUTLU OLSUN SEVGİLİM...

719 0 0
                                    

  Bak gene birlikteyiz. Yanyana olamasak da kalbimizde olamasak mısralarımızda birlikteyiz. Ve yeniden yazıyorum sana. Biz ayrı değiliz sevgilim. Ben herşeyden vazgeçsemde bir sana yazmaktan vazgeçemem.
   Bak ne çabuk geçti zaman. Daha dün gibi aklımda ilk günlerimiz.. ;
   Bir haziran sabahında saat 5 sularında tutuşmuştum sana. Seninle bir olmaya can atarken bi yandan da nasıl olur düşünceleri daha o zamandan sarmıştı her yanımı. Belliymiş sonumuz taa o zamandan. Ama genede sana bırakmıştım kendimi. Senin olmaya can atiodum. Zaman geçtikçe sende kanıma karışıyodun sanki. Vazgeçilmezim olmuştun çok kısa sürede. Alıp canıma katasım vardı seni. Sensiz aldığım her nefes haram olmaya başlamıştı bi süre sonra. Senin yanına gelmek bayram senin yanından ayrılmak ölüm gelirdi. Severdim seni. Hemde çok güzel severdim. Hep severdim. Sonsuz severdim. Öyle lafta değil canımın taa en içinde severdim.

   Her neyse sevgilim bilirsin benim sana olan sevdamı anlatmaya ne sayfalar ne kitaplar yetmez. Uzun lafın kısası çok sevdik be ömrüm. Çok sevdik. Sevdamız kadar da yanıyoruz işte. Ne gelir elden. Uzun lafın kısası bi güneş beklemiştik gecenin en ortasında seninle biz. Elbet bi şekilde kandırmıştık kendimizi. Avutmuştuk.
Ah be sevdiğim. Edecek laf çok da zaman yok. Zaman çok geç artık. Saatler bizi göstermez bu vakitten sonra.

  Kendini yanlız hissetmeyesin sakın. Kky kalbine elini. Ben hep orda bekliyo olucam. Hayattan çok sıkıldığında her daim konuşmak için yanında olucam. Sen hep mutlu ol sevgilim. Şu dünyada mutluluğu hak eden tek bir kişi varsa eğer hiç şüphem yok ki o da sensin. Biliyorum senin mutluluğun da bendim. Ben senin eksik yanını tamamladım artık senin eksik yanın ben oldum. Ama umarım bigün Allah yolunda bi sevdiğin bulunur. Allah için seversen birisini işte o benim yerimi doldurabilir. Onu dualarına kattığın gün bil ki bulmuşsundur tekrar mutluluğu. Ama o güne kadar kimsen kalmadığında ben gene sana YUVA olacağım. Sen hep gül sevdiğim. Çünkü senin gülüşün kanadı kırık kuşları uçurur. Senin bakışların kalbi durmuş bi "ben"i dünyaya döndürür. Senin kalp atışların benim dünyam.. Sen ne kadar mutluysan ben o kadar hayata dönüğüm. Sen ne kadar yaşıyosan ben o kadar nefes alıyorum.
  Neyse sevgilim. Ben gene her zamanki gibi seninle konuşmaya başlayınca susmak bilmedim. Afedersin.
   
   2. Yılımız kutlu olsun sevgilim. Kalbimi atmaya başlattığın 2. yıl için teşekkürler sana. Kalbimde her gün yeniden taht kurduğun 2. yıl hayırlı olsun. Daha nice 2 yıllara. Birlikte nice mısralara inşallah.

  Arada elini kalbine götürmeyi unutma. Beni, güzel günlerimizi hatırlamayı unutma. Bizim için ümit daha var etmeyi unutma.
  ALLAH'A EMANET OL sevdiğim. Seni koruyacak kollayacak bensiz geçirdiğin günlerde senin yanında olacak tek varlığa emanet ediyorum seni sevgilim. Onun sana ii bakacağından hiç şüphe yok.

  Aşkla kal...
(Zincir vurma)
(Sen anla beni kelimelerimden- gözlerimden)

YARIM KALMIŞ BİR HİKAYE...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin