Yaz tatilinin son günleri

12 2 4
                                    

  Bir yavrucak  daha bitiyor  . Sanki  cigerim  sökülüyor. Bu acıya  dayanamam  ben .  Ne demek  son 15 gün  .  
 
Ahh hadi ama okuldan  tabi ki de nefret ediyorum  .   Bir sürü  sebep var .  Zavallı  kalbim  buna dayanamayacak  sanırım  . Lise  4 e geçiyorum . Allah ım  sanırım  kalbim  atmiyor.  Neyse .

Mahallemize  yeni bir  aile tanıştı  ama çocukları  afet  . Anlatamam  . Ekmek almaya  gidiyorum  onu görüyorum  o da ekmek alıyor  .  ben de hadi neyse de çocukta  resmen şöyle duruyor  Mercedes E tüp  taktirmissin  gibi. Çocuk  çok yakışıklı  . İnsanların normalde ağzı  limon görünce  sulanir  ama benim  o çocuğu  gördüğümde  sulaniyor  . Onu bıraktım  çocuk  limonda  değil  .
  Bizim evin yanında  oturuyorlar  .
Resmen şans bu sefer  ağzıyla    gülebildi.
    Laptomumu  açıp  sosyal medyada  gezinirken  bir kiromenin  bana mesaj  attığını  gördüm  .   '' pencereni  aç  ve karşına  bak  . Sana siritiyor  olacağım  .'' Allah ım inşallah  çocuk  siritirken kalp krizi gecirmem  .  Şu Tipe  bak ya .   Ne kadar çirkin  bi şey ya  .

Pencereyi açıp acmamakla  arasında kaldım  . Bir yanım sanki  '' kız dalga gecersin  .'' Diğer yanım ise '' açma yavrum  açma .'' Diyordu  . Böyle  işin  anasını  sattım  ve ne olcak en fazla geberirim  diyerek  cami açtım  . İlk baktığımda  yoktu . Daha sonra duvarın arkasından  balık  dansı  yaparak  çıktığında  bu ne aq dedim ve  . Kendimi  kaybettim  , ayaklarım  dolandı  ve pencereden aşağı  düştüm  . Icimden Şimdi  kaka yaptık  dedim  .  Bir el belimden tuttu   . Bir an şok  geçirdim  o  çocuk u diye .  Kıromen  olduğunu sandım  ve beni bırak  muşmula  yemiş  Orangutan  kıçı  diye bağırmaya başladım  . Kafamı  yukarı  kaldirdigimda  o yakışıklı  çocuk  olduğunu  anladım  .

'' şey  ya ... şey  işte Afedersin  ... şey sandım  ben ya .. '' diye kekelemeye  başladım  . Karşımdaki  meteor  ise  siritiyordu  . Abi siritmasi  bile harika .

'' muşmula  yemiş  Orangutan  kıçı  mi sandın ? '' dedi meteor.

'' Ne  , off pardon  yanlış  anladın  .'' Dedim  . O ise hâlâ  guluyordu. Kizararak  önüme döndüm  ve siyah kazağımı  topladım  . Ben renkten  renk girip  bukelemum  olurken o guluyordu  . Bu kadar  güzel  gülme  be ! 

'' neyse Özür  . Ben eve gidiyim  artık  . Fazla bir kekoyla  uğraştım  . ''

'' keko değil  . Muşmula  yemiş  Orangutan  kıçı  . Neyse görüşürüz  cici kız . Hem de nası bi cici kız . ''

Yanımda göz  kirparak  gitti  . Bana göz  kirpti  . Bana yani . O çocuk  bana . Boru değil  ki bu lan . Gidip  halay cekeyim  bari  . Diyerek  apartmana  girdim  .

Bu çocuk  benim olacak bu kadar abi !

 

Cook  kısa oldu ama . Bu arada bu meteor ediz değil  . Umarım sizlerle    güzel bir  serüven  olur .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Temmuz  Çocuğuyum  Olum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin