5.rész

51 6 0
                                    

*Miko*

Meg kell tudnom ,hogy mi történt az utóbbi ...ööhh... nem ist tudom mennyi időben.
Úgy gondoltam a kezemen fekvő nő több infóval szolgál,mint az hogy a szoba falát bámulom. Ezért óvatosan megpróbáltam felébreszteni.
-Hahó,ööhhh....elnézést!-sajnos a próbálkozásom nem volt eredményes. Egy másik módot próbáltam ki.
Finoman a (szabadon lévő) kezemmel felemeltem a fejét. Ez hatásosabbnak bizonyult ugyanis rögtön kinyitotta a szemét.
-Úristen! Hát felébredtėl! Tudod ,hogy ki vagyok? -úgy láttam egyik szeme sírt, a másik meg nevetett.
-Hááát-váaszoltam habozva-nem igazán.
-Jó ....semmi baj, megértem hiszen fél év nagyon sok idő! -mondta biztatva ,de talán magának is.
A lány még beszélt, de őszintén szólva nemtudtam oda figyelni. Csak egy dolog maradt a fejemben: fél év!
Talán ezt hangosan mondtam ugyanis abbahagyta a beszédet,és a szemembe nézett. Most nem tudtam mit tegyek ,de ő mintha a fejembe látna kezdeményezte a beszélgetést.
-Szeretnéd ,hogy szóljak az orvosnak? Na jó ezt hülyeség volt megkérdezni...megyek és szólok.
Már éppen az ajtónál állt ,de én utána szóltam,mert még mindig nem tudtam ,hogy ki is ő.
-Várj!-kiabáltam utána- Elmondanád kérlek ,hogy ki vagy?
Megfordult és elmosolyodott.

Forever Where stories live. Discover now