Keesokkan harinya, Sulli bangun tetapi lebih awal drpd biasa. Die sendiri x tau knape dia perlu pegi ke Uni( universiti )( A/N author ni dh jadi pemalas skit ) hari ni. Mungkin bg die klau pegi awal skit dia x perlu la terserempak dgn geng mamat poyo tu.
Sulli kluar rumah dan terus ke Uni dgn menunggang basikal ( Dia ade basikal kay, cume die x penah gune XD ).
Jam di tanganya menunjukkan pukul 6:50 pagi.
"Hm..awal lg ni, baik tunggu dlm kelas je" bisik hati die.
Setelah mengambil buku di loker, di pon masuk ke dlm kelas. Blom sempat die melabuhkan punggungnya di atas tempat favouritenya yang betul-betul di barisan belakang ( A/N tempat dduk blakang slalunya tuk dak gangster je kan. Tpi ni tempat khas untuk Sulli je, sbb dah jadi new target Mark XD, x de idea senanya bia je la -,- ) bersebelahan tingkap, dah ada seseorg yg telah metakkan gam di atas kerusinya.
"Haishh, ni mesti geng mamat poyo tu yang buat. Apa masalah dieorg ni " jawab Sulli dgn marah lalu mengambil kain lap dan terus lap kerusinya. Tpi apa yang peliknya di atas mejanya langsung x de kesan conteng.
"Mungkin dieorg lupe nak buat kot" kate Sulli berbisik. Setelah membersihkan tempat dduknya, dia pon melabuhkan punggungnya di atas kerusi.
Tiba-tiba dtg seorang lg bdk nerd, Bambam. Terkejut juga bambam bile Sulli tetiba dtg awal hari ni. Bambam dduk di tempatnya dgn senyap. Sulli yang terlihat kelibat bambam terus mengeluarkan earphonenya dan memasukkan ke dlm telinga.
"Bambam x tau ape yg jd smalam kan. Ahh, biarje la." Lalu meletakkan kepalanya di atas meja. Bambam yg dr td melihat gerak-geri Sulli cuba untuk bercakap dgnnya tpi sebaliknya dia hanya berdiam diri.
Dan pagi tu semuanya bermula seperti biasa. Cume bile pelajar yang baru sampai masuk ke dlm klas, mereka akan cube untuk menyangkat Sulli.
Pn. Jihyo masuk ke dlm kelas menandakan kelas dh bermula. " hari ni kita ada pelajar baru. Silakan masuk " kate pn. Jihyo. Sulli hanye memandang pelajar itu dgn pandangan yang kosong.
" Hai name saya wild and sexy wang Jackson. Saya dtg dr Hongkong tpi saya dduk di Korea semenjak saya masih kecil. Jd x payah la korang ckp bahasa english dgn saya. " kate Jackson lalu wink ke arah perempuan yg berada di hadapannya. Kedengaran beberapa pelajar perempuan berbisik tentang bertapa hensemnya Jackson tetapi Jackson buat endah x endah je. Sehingga mata Jackson memandang ke arah Sulli.
Tanpa menunggu Pn. Jihyo ckp, Jackson terus berjalan ke arah Sulli lalu melabuhkan punggungnya di kerusi sebelah Sulli. Pelajar yang lain hanya memandang dan seakan tidak percaya dgn perbuatan Jackson.
Mata Sulli terbeliak apabila Jackson dduk di sebelanya, mane x nye pelajar yang dikatakan hensem oleh semua perempuan dduk di sebelahnya. Bisikan pelajar dihentikan apabila Pn. Jihyo menjerit dan meminta semua pelajar untuk fokus dgn pelajarannya. Tpi Sulli hanya merenung Jackson.
" laki ni dh gila ke ape?? Knape die dduk kat sini pulak?? " bisik hati Sulli. " Aduhh, tlg la blah dr sini " sambung Sulli.
Jackson perasan yang Sulli Merenungnya tanpa henti. " Takkan la kau dah jatuh cinta ngan aq kot " kate Jackson berbisik.
Sulli yg mendengar ape yang Jackson kate terus pandang ke luar tingkap. Entah Knape dia x dpt fokus hari ni.
YOU ARE READING
P.L.A.Y.B.O.Y.
FanfictionSulli - Sulli seorang pelajar perempuan yang miskin.Die merupakan anak tunggal dan telah kehilangan ibu bapanya semenjak sekolah menengah. Die ialah seorang budak nerd dan berjaya masuk ke universiti yang terkaya dan popular hanya disebabkan kepand...