Formular , reguli si payment

119 4 7
                                    

Bun , deci o carte cu coperti. Dar am niste reguli care trebuie NEAPARAT respectate ori nu veti primi coperta.

- Primesc comenzile doar la capitolul Formular,reguli si payment! Daca le lasati in privat sau in alta parte nici nu ma uit la comenzi.

- Daca doriti unul dintre premde-uri,scrieti in comentariu din capitolul cu coperta dorita! Nu altundeva !

- Eu decid cui ii voi da vre-un premade si nu vreau sa aud certuri! Daca vad asa ceva , veti avea BAN la carte si nu veti primi coperti timp de un an. ( sau premade-uri)

- Ma astept sa lucrez cu oameni civilizati care respecta regulile si dau payment in schimbul unei coperti.(premade)

- Nu primesc mai mult de 3 coperti de persoana .

- Cate doua premadeuri de persoana pot fi alese.

- Cartea trebuie sa fie publicata! VERIFIC! Sa aiba max. 3 capitole publicate ! ATENTIE VERIFIC! Daca nu este publicate si imi spuneti tot felul de chestii neadevarate,veti fi raportat direct la ambasadoare.

- Daca folositi vre-un premade de-al meu fara ca sa stiu , veti fi raportat si vi se va sterge contul .

- Pot respinge comenzile care mi se par neinteresante. Daca resping vre-o comanda este treaba mea,de ce am facut-o si nu vreau sa aud argumente de convingere.

Sper ca regulile au fost clare,si le astept respectate daca doriti ceva la schimb.

Paymentul este - creditarein descrierea cartii voastre ! VERIFIC! Si un follow. 

Stiu ca sunt cam exigenta dar vreau ca totul sa fie ok. Am mai avut o carte cu coperti si mi s-a spart contul. Posta comentarii neadecvate si chestii urate ca fiind din partea mea :(.
De asta am pus toate drepturile de autor rezervate
*pup
Astept comenzile voastre :)



Cititi capitolul ANUNT ! Numai decat! Este un schimb in carte !

Covers||Open||™Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum