Part 4

285 16 0
                                    

Di Rumah Ji hyo...

Ji hyo:annyeong omma...appa..hyo dah balik..

En.song:Hah dah balik Pon anak appa nie..hah kat skolah ade buat ape2 ker..??

Ji hyo:*hah sudah..ape aq nk ckap nie??xkan nk ckap yg aq kna pergi bilik uncle sehun??

En.song:ji hyo yya..hyo yya!!*pnggilnya*

Ji hyo:bo??wae??*tersntak*

En.song:Mngelamun Yee..pergilah naik atas..mndi nnty bleh mkan tngahri..arraseo!!

Ji hyo:Dae...*naik ke atas tpi langkahnya berhnti dan mmnggil appanya*

Ji hyo:appa..

En.song:Dae..wae??*mnoleh ke arah ji hyo yg masih berada di tngga*

Ji hyo:baekhyun nk tidur sini bleh...and nnty hyo ngn dia nk kluar pergi shopping ngn chingu hyo yg lain...

En.song:Dae...pergilah..tpi jngn balik lmbat sngat..arraseo!!

Ji hyo:Jinja appa!!komawo appa..Dae hyo akan balik awal..saranghae appa..*gmbira x terkata*

P.O.V. Author...

Author:Kau asal excited sngat...mcm x pernah pergi mall jew sblom nie=_="

Ji hyo:biarlah author..nk gmbira Pon salah..mmnglah pernah pergi tpi x slalu..dahlah author..pergilah smbung ff nie balik**blah*

Author:-,-"

P.O.V.End

S

K

I

P

Di Rumah park jimin..

Kebtulan Kai&suho dah dtang kat rumah jimin utk mnghiburkan sepupunya itu disebabkan gengnya ade hal..

Jimin:Wei korang...korang free x...

Kai:free??wae??

Jimin:kalau free jom ikut aq pergi mall...bosanlah..yeojachingu aq lahh ajak aq pergi..jadi aq Pon pergilah..nk ikut x??lagipon korang bukannya ade Ape pon nk buat kan..baik korang ikut aq..

Kai:ntahlah..aq ikut suho jew..kalau suho pergi..aq Pon pergilah..

Jimin:aik??asal plak kna ikut suho plak??

Kai:dia kan hyung aq..aq kalau ape2 mesty bgitahu dia..

Jimin:ouh Yee lupa plak..jadi nk ikut x??

Kai&suho hnya mngangguk..

Jimin:Ok..bgos..jomlah..*bngun dri sofa*

Kai&suho Pon mngikutnya dri blakang shingga di dpan pintu rumah jimin...

S

K

I

P

Di Mall..

Ji hyo,baekhyun&bomi sdang mnunggu jimin a.k.a. Si pndek yg digelarkan ji hyo...

Ji hyo:bomi..mna nmjachingu kau tuu..lmbatnya..*rungutnya*

Bomi:sabarlah hyo..nnty dia dtanglah tuu..maybe jalan sesak kee??

Baekhyun:Hmm..ntah hyo nie..sabarlah..orang dah ade nmjachingu...nk buat mcm mna??

Ji hyo:ylah2...kalau dia x data...a??kata2 ji hyo terhnti apabila jimin dah tiba di hadapan mereka tpi bukan sorang...mata ji hyo terpaku ke arah 2 orang nmja yg di blakang jimin itu...dan nmja itu adalah kai&suho...rakan sekelasnya ngn bomi..

Jimin:Annyeonghaseyo..mian sbb lmbat..hehehe..

Bomi&baekhyun:Annyeong jimin sshi...*lmbai*

Ji hyo hnya diam dan mlihat ke arah 2 orang nmja itu ngn pndangan tajam...

Ji hyo p.o.v.

Apahal dorang ade sama ngn si pendek nie...ape hubungan dorang ngn si pndek..hmmm mncurigakan...setahu aq bomi ajak si pndek jew..nmjachingu dia tuu bukannya dorang..nk kata si baekkie mmng xlah sbb baekkie Pon x knal dorang...hmm

P.o.v.End

Jimin:woi hyo..*petik jari*

Ji hyo:Bo??*tersentak*

Jimin:kau pahal termnung..jomlah shopping..palli!!

Ji hyo:Biarlah...ehh2....siapa nk blanja kau shopping..kau ade duit kan??sibuk jew*jeling*

Jimin:Jeling2...cucuk mata tuu baru tahu...aq x suruh kau blanja aq...aq ade duitlah..

Ji hyo:what ever!!dahlah pndek!!*jelir lidah sambil blah dri situ*

Baekhyun:haish...nielah kalau kluar ngn budak nie..asyik gadoh jew..dahlah jom pergi..kajja!!*blah dri situ sambil diikuti oleh yg lain*

S

K

I

P

Di kedai Kosmetik..

Baekhyun sdang leka mmilih eyeliner yg limited edision..sdang dia mmilih eyeliner tersebut...ji hyo mndekatinya dngan perlahan2 dan.......

Arhhh!!!*jeritnya*

Smua planggan di kedai kosmetik itu mmndang ke arah mereka berdua...termasuk kai&suho...

Ji hyo:Hahahahahahaha*glak x ingat dunia*klakarlah kau baekkie...hahahahahaha*glak ji hyo*

Baekhyun:Song ji hyo!!!!*Jerit lntang*kau nie...terkejut aq...kalau aq kna heart attack mcm mna??

Ji hyo:Alah...sorrylah baekkie...aq gurau jew lahh..lagipon salah kau jgak..

Baekhyun:boya??salah aq..wae??

Ji hyo:sbb kau leka..sbb tuu lahh aq terkejut kan kau....hehehe..yg kau nie asyik eyeliner jew....mna eyeliner kau yg bnyak tuu..dah habis ker??

Baekhyun:haah..dah habis...eyeliner dorang Pon aq kbas...Hahahaha..padan muka dorang..

Ji hyo:-_-"kau nie...kesian dorang...habistu D.O kesayangan aq tuu mcm mna??

Baekhyun:Biarlah dorang tuu..D.O. Kau ok jew...habistu aq mcm mna??

Ji hyo:hmmm kau...kau..kau kan biasa jew...

Baekhyun:Hmmm...

Ji hyo:kau nie...aq gurau jlah..of courselah kau sepupu kesayangan aq...baekhyun saranghae...

Baekhyun:Hehehehe...kau Pon...saranghae ji hyo yya..

Manakala di satu sudut...kai&suho mmndang karenah mereka berdua di satu sudut yg lain...

Kai p.o.v.

Knape Yee dorang nmpak rapat sngat...mcm kekasih Pon ade...tapi x mngkinlah dorang kekasih...hmmm..cantiknya dia bila dia ketawa..

P.o.v.End

Suho p.o.v.

Alahai..cantiknya dia tuu..tpi knape dorang rapat smacam jew...aq kna siasat latar blakang ji hyo ngn nmja tuu...

P.o.v.End

Dia Pencuri HatikuWhere stories live. Discover now