Daniel Monroe

52 0 1
                                    

Roselawn Park,  New Jersey

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Roselawn Park,  New Jersey

Roselawn Park,  New Jersey

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Buna, Gary.
-Buna,  Gary? Frumoasa abordare,  iubit-o, dar nu cumpăr nimic. Spune bărbatul mai învârtă îmbrăcat într-o cămașă cu carouri o pereche de blugi și șaten deschis la par și cu ochii căprui.
-Bine. Sa mai încercăm o data. Buna, tată.
-ALEXIA!
Când îmi pronunța numele ma repezesc spre el îi bag mâna în gat și îl trântesc peste canapea se rostogolește și cade pe masă.
-Wow! Ai lăsat casa asta în paragină după ce a murit Caroline. Cred ca nu mai sunt copii adoptivi ca mine să-ți curețe mizeriile.
Ma prinde de mana încercând să mă rănească dar riposteze și îi rup mâna.
- Mi-ai rupt mâna! Aaaa!
Ma plimb prin camera uitându-mă la el cum zace pe canapea și se plânge ca o fetiță. Ma apropriu de televizor și îl sting.
-Stai cuminte, Gary. Încearcă sa fii atent,da?Trebuie să-ți spun ce mi s-a întâmplat după ce am fugit. A început asa cum te așteptai, dar apoi a devenit puțin ciudat.
-Alexia..
-După ce am fugit,m-am inhaitat cu cine nu trebuia. Am luat o grămadă de droguri. Tot ce ma făcea sa uit de tine.
-Alexia, iubito,  a fost acum 15 ani, după moartea părinților tai ai stat la mine pentru ca adevărată ta familie Baker nu le-a pasat de tine.
-Taci,  nu-i pomeni pe părinții mei, clar și sunt 16 ani acum am 27 de ani. Și dacă îmi mai spui iubito, îți mai rup ceva. Mi-au spus ca am ucis un polițist. Nu-mi amintesc.Am încercat. Abia împlinisem 18 ani, deci puteau sa ma acuze de crima de gradul 1.Am fost condamnata la moarte prin injecție letală.
-În niciun caz. Uitându-se speriat la mine stand lângă el și ținându-și încheietura.
-Crede-mă! Ai sa mai spui "în niciun caz"  și la ce urmează, în care execuția mea a fost însemnată de o grupare secreta guvernamentală numită Divizia. Mi-au spus că-mi dau o a doua șansă. Mi-au spus ca îmi voi servi patria. Ceea ce nu mi-au spus a fost ca ma antrenează sa devin asasină. Probabil ca acum spune același lucru și altor fete chiar acum. Am făcut antrenament timp de un an înainte de prima misiune, un fel de școală militară. Totul sa fiu cea mai buna asasină... Pana am încălcat una din regulile lor.
-Care regula?
-M-am îndrăgostit. De un civil. Numele lui era Daniel. După trei luni împreună tot ce îmi doream era să fiu cu el. Să trăiesc o viata normala.
M-am ridicat de pe măsuță și m-am uitat spre geam într timp Gary scoate un telefon și sună. Dar diviziunea nu putea accepta asta și l-au ucis pe Daniel făcând sa para un accident.
-De ce îmi spui mie toate astea?
- Știi de ce, Gary. Încă ma caută. Și știu ca te-au urmărit în caz ca apar aici. E în ordine. Vreau ca ei sa știe ca sunt aici. Vreau sa le spui tot ce ți-am spus acum. Ii iau telefonul lui Gary care și la ascuns sub picior iar el ma privește inspaimantat iar eu ii zâmbesc uluitor. Vreau sa le trimiți un mesaj. Se termina acum!
    Michael POVESTE
Stau în sala de operație unde vedem și auzim tot de unde controlam toți uitându-ne la camerele de supraveghere.
-E supraveghera generalului Satwani care intra în hotelul Wyckland. Trei gărzi în suita lui, unul înainte, în hol. Garda din hotel e veriga slaba. E modul nostru de intrare. Spun cu încredere.
-Avem o singura șansă la asta. Dacă reușește sa ajungă la UN, noi eșuam. Cum arata echipa? Spune directorul.
-E o echipa de patru oameni. Unul di  recruți mei, Thom e gata pentru misiune. Și plănuiam sa folosesc..
Suna telefonul directorului  îl ridică și răspunde.
-Percy..
-Alexia mi-a spus sa îți transmit ceva.
-Serios?
-Da.
-Unde?
-Nu,  vin acolo.  Închide telefonul iar eu ma îndrept spre el.
-Te scot de la operațiunea Black Arrow. Îți dau o alta misiune. Spune nervos.
-Care?
-Alexia.
-Alexia?
-A reapărut pe radar. A căzut într-una din capcanele noastre pentru șoricei Vreau s-o dobori și sa îmi faci confirmare morții ei. Crezi ca poți sa o faci?
-Tu ce crezi?spun cu un zâmbet pervers.
ALEX POVESTE

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Asasina periculoasa Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum