Petang yang sungguh nyaman..sesuai untuk bersiar siar..minum petang..tidor..hahahaha!!! SUHO hanya memandang tingkap di hadapan nya..sambil memetik gitar alang² tu dia menyanyi lagu promise..entah lah..dia teringin sangat nak nyanyi lagu tu..tiba² dia mengeluh..
Suho:asal sunyi je rumah..kris..kalau kau ada mesti bising dgn ayat kau yg x boleh belah tu..
Suho ketawa kecil..tiba² terdengar suara tao memanggil nya..
Tao:hyung!! Oh hyung!! Teman tao tgok cita hantu..Tao takut!!!
Suho terdengar lalu cepat² memusing kan..badan nya..rupa² nya hayalan dia saja..suho mula menanggis..
SUHO: hyung..hyung..rindu..kau tao..tolong lah..balik..
Tanggisan mula deras..tiba² bahu dia terasa..bagai dia sedang dipujuk pujuk..rupa² nya D.O..dia pun terasa rindu dgn tao..tapi dia x boleh nanggis..dia kena kuat!!
D.O:hyung..dah lah..jom makan D.O masak sedap..semua dah lapar tu..
Suho: ok..*lap air mata*
#di meja makan..
Suho memandang kerusi yg kosong ada 3 kerusi kosong..dia dpt merasa kan yg tao,luhan,kris sedang duduk di situ..sambil bergurau senda..tao tgh mencuit luhan..luhan tgh paksa kris makan ayam..kris tgh menghalang luhan memasukkan ayam kat mulut dia..air mata suho hampir jatuh tetapi dia cepat² mengengam kan tgn lalu menarik kerusi untuk duduk..
Xiumin:sampai pon!!!jauh sgt je bilik kau dgn ruang makan..
Suho:haah..jauh sgt sampai naik fly..seronok..hahahahaha SEHUN ambik kan nasi goreng kimchi tu..
Sehun:ermm..nah..
*Hulur nasi goreng kimchi..*
Suho:thanks..~~
Sehun:hyung..nanti teman sehun beli..bubble..tea…~~
Kai:asal dgn suara kau hun..mcm nk nanggis je..kau ok x ni..*tepuk belakang sehun*
Sehun:ok..ahh..
Sebernanya suara dia mcm tu..dia teringat kan luhan..selalu nya luhan yang teman sehun beli bubble tea..(T-T)*penulis pun nanggis tau..*
Chanyeol: x apa lah..nanti aku teman kau beli bubble tea..banyak²..sambil² tu kau lumba lari dgn lu...
Semua terdiam..
Chanyeol: lu..Han...
Air mata sehun mula gugur..dia cepat² mengelap..air mata dia supaya semua org x nmpk..tetapi..XIUMIN, SUHO, D.O nmpk air mata dia gugur..
D.O:korang..korang..rindu kan..
EXO: yes!! Kitaorang memang rindu kan..LUHAN,TAO,KRIS..*Air mata EXO sudah mengalir deras..*
SUHO: kris...hyung..
Mata suho sudah merah kerana nanggis..
Lay:korang dahlah..aku pun rindu dorang..kita kena kuat..kau ingat x..kris hyung ckp.."WALAUPUN EXO KEKURANGAN SEMANGAT EXO X AKAN BERKURANG..,KAMI DAN EXO-L SENTIASA MENYOKONG EXO!! WALAUPUN EXO DAH JATUH!! TAPI KITA ORANG PERCAYA!!EXO X AKAN JATUH DGB MENDADAK DAN WALAPUN KORANG JATUH KORANG TETAP AKAN BANGKIT DEMI EXO-L!!!"
Lay dgn bersungguh sungguh menjerit!! Dan menerang kan kat semua org yg KRIS,LUHAN,TAO tetap bersama korang walaupun dia x ada kat GP ni..Dia menyokong korang sama mcm EXO-L sokong korang..
~bersambung~
#(T-T) sorry lah kalau x best..and mengarut..tapi..Saya percaya cerita ni mesti teringat KRIS,TAO,LUHAN..PLEASE..KOMEN..!!!!!
YOU ARE READING
Promise.. ot12 We Are One Kris,tao,luhan
FanfictionEXO!!! Sapa rindu LUHAN,TAO AND KRIS!! SAY!! I MISS OT12!! Sebernanya saya buat cerita ni.. Sebab saya rindu..kan LUHAN,TAO,KRIS nak lepas kan rasa rindu..mesti korang nak sangat EXO bersatu balik kan..baik lah..saya akan buat cerita ini dengan penu...