1.2

111 45 8
                                    

Dragon; Nefesim tükeniyor Yixing.  Sanırım ölümüme sayılı günler kaldı.  Seninle son kez görüşmek isterdim. Ama olmuyor. Yapamıyorum.

Dragon; Anlatacaklarımı iyi oku. Belki de son yazışımdır sana.

Unicorn;  Anlat artık lütfen!

Dragon;  Keşke konuya duyduğun ilgiyi bana da duyabilsen  Xing.

Unicorn;  Ash, lanet!  Çıldıracağım.

Dragon;   Sen benim eşim olacaktın. Ama Suho seni benden çaldı.  Sana platonik aşıktı.  Aşık olduğunu sanıyordu ama öyle değil.  Sana yemin ederim Yixing, öyle değil.

Dragon; Sen erkeklerin, kadınların yaşlı teyzelerin bile dikkatini çekebilecek birisin Yixing.

Dragon; Sana ilgili olmaması şaşırtıcı olurdu zaten. Sen ona iyi davrandın ve o bunu yanlış algıladı.

Dragon; Bana attığı tehtid mesajları hâlâ aklımda.

-Ondan uzak dur piç. -

-Yakışmıyorsunuz bile.-

-Senin olmadı olmayacak da.-

-Benimle birlikte olursan Yixing den vaz geçerim. -

-Seninle evlenirse, beyaz takımını zevkle kan kırmızısına boyayacağımdan şüphen olmasın.-

Dragon; Ve daha nicesi. Bana fahişe dedin Yixing.  Kim fahişe?  Suho mu ben mi?

Dragon; Sırf sen hayır dediğin için bulaşmamıştım o herife.  Ama biliyordum.  İçimde bir yerlerde bir ses" Hayatını mahvedecek. " diye fısıldıyordu bana .

Dragon;  Öylede oldu. Seni ben'den çaldı.  Kaza olduğunu öğrendiğim de delice koştum.  Her yerde seni aradım.

Dragon; Yoktun. Sonra Suho'nun en yakın arkadaşını konuşturduk,adı  Chanyeol . Seni başka bir ülkeye götürdüğünü söyledi.

Dragon;  Tanrım!  Üstelik o bir akıl hastanesinden kaçmıştı. 

Unicorn;  Yeter! Sus! Yalan söylüyorsun ! Suho beni seviyor!  Ve deli olan sensin. Hayal gücün hangi boyutta senin?!

Unicorn;  Birazdan Suho'nun babam olduğunu yazarsan hiç şaşmayacağım!

Unicorn;  Buraya kadar Bay Gizli Kimlik Dragon. Beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattın. Sana güvenebileceğimi düşünmüştüm. Yanılmışım! Sen benimle oyuncak gibi oynadın.

Dragon; İnanmayacağını biliyordum. Gerçekleri bir gün anlayacağını bildiğim gibi.

"Ommasının Lu'su"

COLD LOVE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin