Multi:Musa ve Derin
Ağır adımlarla mezarlığa ilerlemeye başladım .Her ay düzenli olarak buraya uğrarım .Çünkü benim 3 yaşama sebebimden ikisi yatıyor .Kim mi?Bana hayatı veren annem ve babam.
Adımlarımı durdurup soğuk mermere oturdum.Çantamı yanıma bırakıp hemen ise koyuldum.Öncelikle annemin ve babamın üzerindeki yaprakları be adını bilmediğim otları yolup bir kenara fırlattım.Sorna her ikisininde çok sevdiği papatya buketini açıp üzerine düzenli bir şekilde yerleştirdim.
"Anneciğim,babacığım...". Gözlerimin dolduğunu fark ettiğimde sesli bir şekilde yutkundum ve gözyaşlarımın serbest bıraktım."Ben geldim.Musa da gelecekti ama holdingte işleri vardı.Babacığım işler gayet yolunda .Sen sakın merak etme.Ben ve kardeşim herşeyi hallediyoruz.Önümüzdeki bir kaç ay gelemeyebilirim,malum üniversite sınavı . Bu arada okulumuzu değiştirdik.Eve biraz uzak ama olsun.Çalışmak için daha uygun bir okul. Amcam da sağolsun bize gerek kalmadan herşeyi hallediyor.Biz sadece imza atıyoruz."dedikten sonra nefesimi dışarı üfledim.
"Annecim.Eğer derslerimizi merak edersen hemen söyleyeyim.Musa'nında benimki de gayet iyi.Bir yaramazlık da yok.Tek sorun siz yoksunuz işte,yoksunuz."Titrek bir nefes aldıktan sonra devam ettim "Artık gitmem gerek İz ve Ayça ile buluşacağım .Tam bir haftadır konuşmuyoruz.Neyse..."ikisinde isminin yazdığı soğuk mermere dudaklarımı bastırdım ve geri çekildim."Bu Musa içindi. Söz vermiştim."
Arkamı döndüğümde sert bir şeye çarptım. Neye çarptığıma bakmak için başımı kaldırdığımda bir meteor ile karşılaştım. O neydi be öyle.Sanırım meteor daha doğrusu taş yağmurunda buraya düşmüştü.
Kendime gelmeyi akıl edip kaşlarımı çattım."Sen kimsin be?Beni mi dinliyordun?Hey sana diyorum. Orda mısın? Diyerek soruları ard arda sıraladım.
"Biraz daha yavaş konuşur musun ?Hangi birine cevap vereyim?" Ne güzel sesi vardı onun .Hemen kendime .
Kaşlarım biraz daha çatılırken "Beni mi dinliyordun sen ?"diye bor soru yönelttim.
İfadesiz bir şekilde "Arabamı bir üst sokakta . Bende fazla yürümek istemedim buradan geçeyim dedim.Sonra seni gördüm.Tam 'iyimisin diye 'soracaktım.sen konuşmaya başlayınca ,bende bölmek istemedim.Herneyse.İyi misin?"
"Evet ,iyiyim ama bu senin beni dinlediğin gerçeğini değiştirmiyor.Bu yüzden hem sana hem de bana iyi günler ve bir daha görüşmemek üzere"diyip arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Bileğindeki eli hissettiğimde hışımla arkama döndüm.Zaten yeteri kadar üzülmüştüm,birde bu çocuğum sorgularını çekemezdim.
"Ne var?Ne ,ne ,ne ?Rahat bırak beni!Anlamıyor musun?"
Bileğimdeki eli geri çekip "İyi be ,insanlık edip soranda kabahat.Ne halin varsa gör .Yürü git şimdi."
Sinirle arkamı dönüp arabaya gittim.Hasan amca (şoförümüz) kapıyı açtı ve bende arabaya bindikten sonra "Hasan amca eve gidelim ."dedim.Beni başıyla onayladıktan sonra arabayı sürmeye başladı.
Evimiz Sarıyer'deki sahile bakan evlerdendi. Üç katlı ve oldukça büyük ,geniş ve ferah bir evdi.Evde sadece ben ,kardeşim,amcam ve yengem yaşıyoruz.Tabi bir de çalışanlarımız.
Eve geldiğimizde direk kendimi
banyoya attım uzun bir duş aldım.İç çamaşırlarımı giydikten sonra üzerime kısa bir şort ce göbek deliğimin üstünde biten bir askılı giydikten sonra ayağına nike airmax 'lerimi giydim.Tam o sırada Emine teyze girip "Derincim ,yemek hazır.Hadi sofraya gel ben şimdi Musa oğlumuda çağ..."demesine bırakmadan "Ben Musa'yı çağırırım"dedim .Ayağa kalkıp yanından geçerken yanağına öpücük kondurdum.
Musa'nın odasını iki kere tıktıkladıkdan sonra"Gir!"sesini duyduğumda gülümseyerek odaya girdim."Naber ablasının çakma yakışık..."lafımı bitirmeden kafama yediğim yastıkla ofladım.
"Birincisi benden sadece 1 yaş büyüksün,ikincisi bana bir daha o lafı söyleme."dedikten sonra'Eee' dermiş gibi elini salladı.
"Musacım. Canım. Öncelikle yarın yeni okulumuza gidecez.Bilirsin ya işte ilk gün. Seninde kendiminde formalarını geçen gün aldım. Sabah 7.30 orada olacağız.13.00 çıkacağız ,OKEY ?
"Yaaaaa ne demek 7.30 orda olucaz?Hem şu kolejin adı ne?"
"Bende 7m kalkmanın taraftarı değilim ama öyle olmak zorunda.Bu arada Aksoy koleji."
Aşağıya yemek yemeğe indik sorna yukarı çıktım,odama.
Yatmadan önce birkaç saati ve Musa'nın şortuma attığı kötü bakışlarla geçirdim.Yatağa yattığımda ise bugün olanları düşündüm."Allah kahretsin"diyerek telefonu elime aldım ve izin telefon numarasının üstüne tıklayarak mesaj yaz bölümüne girdim ve mesaj yazmaya başladım.
Gönderilen:İz
Canım, çok özür dilerim.Mezarlığa gittim.O akılla unutmuşum işte.Neyse,sana süpriz haberi vereyim.Sizin okula kayıt yaptırdık.Hadi sana iyi geceler.Sakın mesajıma cevap yazma uyuyacağım . Seni seviyorum kankeytom.
O gece nedense o çocuğu düşünerek uykuya daldım.================================
İlk bölüm geldi nasıl buldunuz nolur yorum bırakın veya vote verin en kısa zamanda bir iki güne 2. Bölüm gelicek büşra aydına selammmm biricik kankime
658 kelime güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ UMUT
Novela JuvenilKardeşinden başka bir umudu olmayan sizce ne iyi gelir ? ...AŞK...