Chapter 4

550 61 4
                                    

Το live ξεκίνησε!!

Βγήκαν όλοι μαζί έξω και πέρασαν από μπροστά μας για να τους αγκαλιάσουμε...

Βγήκαν όλοι μαζί έξω και πέρασαν από μπροστά μας για να τους αγκαλιάσουμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πρώτος ήρθε ο Jacob ( ο πιο αγαπημένος μου 💜 ) και έδωσε τα χέρια του...

Εκείνη τη στιγμή του πιάνω το χερι και έρχεται προς τη μεριά μου..Έφτασε αρκετά κοντά μου και...
με αγκάλιασε??

Μετά με άφησε και ξαναγύρισε στη σκηνή με όλους τους άλλους...

Τραγούδησαν όλοι τα τραγούδια τους και έμεινε τελευταίο το sweatshirt 💙

Εκείνη τη στιγμή ο Jacob κατέβηκε από τη σκηνή και ήρθε πάλι σε εμάς ...

Κοιτούσε δεξιά και αριστερά σαν να έψαχνε κάποια...

Γυρνάει προς το μέρος μου και έρχεται και μου ξαναδίνει το χέρι του 😍

Εγώ φυσικά ούτε να κουνηθω δεν μπορούσα 😂

Μετά από λίγη ώρα ήταν να διαλέξουν νικήτρια για το διαγωνισμό...

Ο Cameron πήρε το μικρόφωνο και είπε ότι η νικήτρια θα είναι η πρώτη κοπέλα που μπήκε...

Και μετά θυμήθηκα...

ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Η ΠΡΩΤΗ!! 😱😭

Είχα τρελαθεί από το άγχος...

Ανοίγει το χαρτάκι...

Και λέει το όνομα μου!! 😭😭😭😭

Οι φίλες μου με κοιτούσαν σοκαρισμένες.. Ήρθαν, με αγκάλιασαν και μου είπαν καλά να περάσω

Δύο λεπτά μετά έρχεται ο Cameron με παίρνει από το χέρι και με πάει πίσω στα παρασκήνια για να γνωρίσω και τους υπόλοιπους...

Μπαίνουμε σε ένα τεράστιο δωμάτιο με 4 δερματινους καναπέδες και όλα τα αγόρια κάθονταν εκει.

Cameron- Αυτή είναι η νικήτρια του διαγωνισμού
Hunter- Γειά σου είμαι ο Hunter...Ετοιμασου να περάσεις τέλεια!

Αφού μου συστηθηκαν και οι άλλοι, ήταν η ώρα να ξεκουραστω λίγο ( μετά από τέτοια συγκίνηση 😜 )

Πήγα και έκατσα στα Starbucks (πάλι καλά ήταν δίπλα) και άρχισα να τσεκαρω μηνύματα γιατί έπρεπε να είχα κάπου στα 100!! 😂

Εκείνη την ώρα βγαίνει ο Jacob με τον καφέ και κάθεται δίπλα μου.

Jacob - Γειά σου και πάλι.. Και συ εδώ? - Ναι είπα να έρθω να χαλαρώσω λίγο.. Ξέρεις μήπως πότε φευγουμε για να πάω να πακεταρω?
Jacob - Αύριο στις 10 φευγουμε για Παρισι αρα θα περάσουμε να σε πάρουμε κατά τις 7
-Οκ.Τεσπα ήσουν πολυ καλός σήμερα 😉
Jacob - Ευχαριστώ πολύ...Να σε ρωτήσω κάτι?
-Ναι
Jacob - Θες να μοιραστούμε μία κουκετα στο πούλμαν κατά τη διάρκεια της περιοδείας? ( Κουταβισιο βλέμμα 😍 )
-Φυσικά!! Εμμ,πρεπει να φύγω τώρα πάω να ετοιμαστω.


Σηκωνομαι και την ίδια ώρα σηκώνεται και ο Jacob και βρισκομασταν μερικά εκατοστά μακριά.Το πρόσωπο του είχε κοκκινίσει ( εγώ δεν πηγαινα πίσω ) και μου έπιασε το χέρι...

-----------------------------------------------------------
Γεια σας!!

Τι θα γίνει μετα?

Ο Jacob θα τη φιλήσει?

Καλη συνέχεια!! 😘

Jacob Sartorius (Magcon) Where stories live. Discover now