Prológ

11 0 0
                                    

Stop trying so hard for people who don't care.

____________________________________________________________
Šedé svetlo mi padá na koberec v izbe a všímam si ten neskutočný neporiadok. Vpravo samé tričká, tielka a na druhej strane zas knihy, platne a CDčká. A keby pokračujem tak sme tu až do rána, to že fakt. Aspoň viete aké to majú baby ťažké s balením. Neskutočné. Najradšej by som to len tak pohádzala všetko do kufra. Zajtra odchádzam na internát. Vôbec sa neteším. Internát v Colorade? Výhra za všetky drobné ozaj.

Domov budem chodiť len cez sviatky takže fakt super. Jediná dobrá vec na tom je, že si môžeme zobrať zvieratá. (A teraz si už viete predstaviť na akej úrovní musí byť internát v Rottenwalku)

A prečo vlastne idem na internát cez leto? Rodičia. Moji múdri rodičia. Vraj som strašne osamelá, asociálna, stále zavretá v izbe (čo nie je pravda) a blablabla. Baby, ktoré tu bývajú sú akurát tak namyslené, iPhone SE museli mať hneď ako došiel na trh, maľujú sa ako Kylie Jenner a v hlave majú tak akurát nasraté. Takže nemám na výber a ako vidím ani teraz -musím sa dobaliť. Zajtra skoro ráno odchádzam. #PrayForMePls

22:56
Všetko mám zbalené. Oči sa mi zatvárajú od únavy už nejakú tú hodinu takže som usúdila, že je čas ísť spať. Spravila som si večernú hygienu, vliezla do postele a ihneď som zaspala.

3:15
Zobudil ma rachot v izbe. Práve v takýto satanov čas (Film 3:15 zomrieš) hh. Poobzerala som sa okolo seba, ale nikto tu nebol, dokonca ani moja mačka Mia, ktorú beriem so sebou na internát. Až potom som si všimla otvorený balkón, tak som sa rozhodla, že sa pozriem. Nikto tam však nebol. Bolo mi to divné, ale nechala som to tak a ľahla si. Letím o 7 takže sa mi neoplatí spať. Viete si predstaviť ako sa mi chce letieť z New Yorku do Colorada. Super...
________________________________
Úplne krátka časť, ale snáď sa páčila 🙏🏻💓💓

Girl of The RainbowDonde viven las historias. Descúbrelo ahora