Leeftijd Louis: 16 jaar.
Louis en Harry zijn beste vrienden geworden. Stiekem dan, aangezien Louis' moeder en vader dat niet mogen weten, ze hebben niet graag dat Louis met kinderen van werkers omgaat. Behalve met Lizzy, om een of andere reden.
Harry zit thuis op zijn bed een boek te lezen. Opeens wordt er op de deur geklopt. "Binnen!" roept Harry. Er is niemand anders thuis, zijn ouders en zus zijn aant het werk. "Oh hey Lou" zegt Harry, als hij opkijkt van zijn boek. "Harry" zegt Louis boos. "Lou, wat is er?" vraagt Harry bezorgd. "Mijn ouders willen dat Eleanor hier komt wonen! Hier! In mijn huis! Naast mijn kamer!" roept Louis gefrustreerd. "Wat?!" Harry schrikt duidelijk. Hij vind Eleanor ook heel irritant. Ze heeft Louis vorig jaar gevolgd toen hij naar Harry ging. Gelukkig had Louis het door. Anders had Louis Harry waarschijnlijk nooit meer mogen zien, en dat hadden ze allebei niet overleefd. Want ja, ze hebben allebei een crush op elkaar, maar ze hebben er allebei geen idee van. "Ja! Ik weet niet wat er omgaat in mijn ouders' hoofd maar alleszins niets goeds!" roept Louis boos. "Rustig Lou" Harry trekt Louis op zijn bed. Hij geeft hem een knuffel. Louis drukt zijn hoofd in Harry's nek holte en begint zachtjes te snikken. Harry gaat zachtjes met zijn vingers door Louis' haar en fluistert aan één stuk sussende woordjes. "Hazz, ik wil echt niet trouwen met haar" snikt hij. "Maar zeg dat dan tegen je ouders" zegt Harry. "Heb ik gedaan. Ik heb niets te zeggen". Harry wordt overspoeld door medelijden voor de kleinere bruinharige jongen. "Alles komt goed" fluistert hij. "Nee, Harry, je snapt het niet. Ik zit aan haar vast over 2 jaar, voor de rest van mijn leven!" huilt Louis. Op dat moment komt Gemma binnen, die in tegenstelling tot de ouders van Louis wel van de vriendschap tussen de twee jongens en van de crush op Louis. Harry doet een 'ga even weg alsjeblieft' beweging met zijn hoofd en Gemma knikt. "Hazz, ik.." zegt Louis. Hij stopt zodra hij in de krullenbols ogen kijkt. De twee jongens doen niets meer buiten in elkaars ogen kijken. En dan opeens leunen ze in. Allebei. Ze leunen in tot hun lippen als puzzelstukjes op elkaar vallen.
"Har- oeps" Ashton komt binnengevallen. Luke staat achter hem. Allebei met hun mond open naar het zoenend koppel te kijken. De twee andere jongens hebben niets van hun aanwezigheid gemerkt, pas als ze loslaten, ziet Harry Ashton en Luke. "Emh.. Hey" Harry zwaait akward naar de twee. Louis draait zich om. Luke en Ashton kennen Louis ook al. Ze hangen vaak rond met z'n vieren. Of zessen, als Lizzy en Maud erbij zijn. "Ow hey guys" zegt Louis blozend. Ashton en Luke hebben zich snel hersteld en kijken nu grijnzend naar de twee. "Dus, jullie hebben ons wat uit te leggen" zegt Luke. "Daten jullie?" vraagt Ashton. "Emh.. nee" zegt Harry. "Luke, we hebben ze gestoord in hun eerste kus" grijnst Ashton. Harry en Louis kijken elkaar blozend aan. "Misschien moeten we even weggaan. We komen over 10 minuten terug!" roept Luke. Daarna valt de deur dicht.
"Harry.. Ik emhh.. Ik ben verliefd.. op je" stamelt Louis. "Lou, ik ook op jou" fluistert Harry voor hij zijn lippen nog eens op die van Louis drukt. "Harry Edward Styles, zou je me dan een plezier willen doen? Wil je mijn vriendje zijn?" vraagt Louis nerveus, want ja, je weet nooit he. "Met alle plezier" glimlacht Harry.
Louis zit in zijn kamer een boek te lezen. "Louis". Zijn moeder en vader komen binnen gelopen. Louis kijkt niet op. "Louis!" zegt zijn moeder. Ze gaat voor hen staan. "Ja?" zegt Louis. "Waarom doe je zo?" vraagt de koningin lief. "Hoe?" zegt Louis. "Ons negeren, je opsluiten in je kamer" zegt zijn vader. "Ik oefen voor als Eleanor hier komt wonen" antwoordt Louis. "Louis, Eleanor zal een goede koningin zijn, en je hebt een koningin nodig!" zegt zijn vader. "En waarom precies een koningin?" vraagt Louis. "Hoe bedoel je?" vraagt zijn moeder. "Laat maar" mompelt Louis. Het koninklijk koppel zucht en verlaat de kamer. PLOP! Daar zijn de tovenaars weer. "Hey Louis!" zegt Niall. "Hi Niall" zegt Louis. "Wat is er dit jaar gebeurd?" vraagt Liam. Louis denkt meteen aan de kus van vanmiddag en aan Harry. "Ja, Eleanor komt hier wonen" zucht hij daarna. De relatie tussen Harry en hem gaan hen niks aan, denk hij. Maar oh wat zit hij er toch naast! "En nog altijd geen liefde tussen jullie?" vraagt Zayn, zijn teleurstelling proberend te verbergen. "Nope en dat zal ook nooit gebeuren" zegt Louis. De jongens knikken.
"Wat moeten we doen?!" zegt Niall wanhopig als ze na een paar uur weg zijn bij Louis. "Weet ik niet.." zegt Zayn. "Als mijn en Zayns wens niet uitkomen en gaat die van Liam ook niet uitkomen en dan sterft Louis! We hebben nog maar 2 jaar! We moeten iets doen!" Niall flipt helemaal. "Rustig Niall, misschien komt die van Briana dan ook niet uit" sust Liam. "Waarschijnlijk" zegt Niall sarcastisch. "Misschien houdt Louis iets verborgen voor ons.." denkt Zayn hardop. "Ik hoop het" zucht Niall.
"Ja, Gemma! We zijn een stel!" zegt Harry blij tegen zijn zus. "Wat leuk Harry!" zegt Gemma. "Ik had je wel een beetje enthousiaster verwacht" zegt Harry. "Sorry Hazz, het is gewoon. Hij gaat je hart breken. Over 2 jaar trouwt hij. Ik wil niet dat je zo gebroken wordt.." zegt ze. "Ik weet het.. Daarom wil ik ook zo hard als mogelijk van deze 2 jaar genieten" zegt Harry. "Ik ben wel blij voor je, kleine broer" zegt Gemma. "Bedankt" glimlacht Harry.
"Ja, Lottie! Zijn lippen waren zo.. Ughh! Ik ben zo blij!" zegt Louis enthousiast. "Ik ben ook blij voor je, Louis" zegt Lottie blij. "Bedankt!" zegt hij. "Maar wat ga je doen als Eleanor hier gaat wonen? Ze gaat je achtervolgen" zegt Lottie. "Weet ik. Daarom heb ik ook een kopie van haar kamer sleutel laten maken" grijnst Louis. "Je bent op alles voorbereid" grijnst Lottie. Louis knik lachend.
ווו
Aww,
Ze hadden hun eerste kus ;)
Vote please?
Lots of love,
-Nette.
-1030 woorden.
JE LEEST
The Sleeping Handsome (L•S•1D•AU)✔
FanfictionLouis Tomlinson, de prins in een land hier ver vandaan. Er rust een vloek op hem, al sinds hij een paar dagen oud was. Als hij 18 is, zal hij zich prikken aan een spinnewiel en doodgaan. Gelukkig hebben de goede tovenaars Niall, Liam en Zayn daar no...