#2

28 3 0
                                    

Multi Mahra

-ay Salman yemin ediyorum , çocuk çok yakışıklı. ..

-Sus kız , şu yanında ki bayan daha güzel

- ney ? Bayan mı ? Kibarlığından, kız kulesine bayan kulesi de istersen ?

- ya , öf sen sus . Kıza bak daş valla ...

- bi kere ben daha güzelim , Botoks güzeli ...

- tabi benim kardeşim daha güzel , yapay onlar , sunun güzelliğe bak yerim kız seni . Aha kesin gıdıklıcak. ...

● ● ● ● ●●●●●●●●● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

- yemek olarak hangisini yapsak ki ?

- valla ben bilemem . Yemek olsun , bi de senin elinden olsun ben yerim .

- oyyy diyip burnunu sıktım .

- kapıya bak kız .

-tamam sende , sosu yap ....

- tamam .

Kapıyı açtığımda karşımda , dünkü çocuğu görmek , aklımın ucundan bile geçmedi. ..

- buyrun ?

- kiralık yazısı ile ilgili bir bilginiz var mı ?

- şu bizim karşı kapı mi ?

- hah evet orası ..

- ımmm evet , kiralık ama emlaktan deil , 670 olmasi lazim . Yani normalde 650 de bina yıkama filan 20 tl gidiyo .

- hmm , ev sahibini nereden bulabilirim ?

- en üst katta 12. Kapı

-teşekkür ederim.

Gülümseyerek kapıyı kapattım.

-kimmiş ..

- bilmem , karşı kapı kiralıkya onu soruyor .

- hıııı iyi .

●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■■●■●■●■●■■●■●■●■●■●■

-eee bu çocuk necisin şimdi ?

Eyer Salmanın daha önce izelmedigi bir dizi izliyorsanız. .. izlemeyin

-işte bu da kızı çok seviyo ...

- ohoo bu kızı da herkes seviyo maşallah .

- ucuz malın talibi çok olur . Salman dediğim şeye kahkaha atıp

- yani sen çok pahalısın. .. dedi .

- pahali değil , değersizim

- şaka yaptım , asma kız suratını .

- ne ascam be

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Odama çıktım . Yatağımın üstüne çıkıp ölesine tavana baktım .

Neden bu kadar çok değersizim , hiç bir şey haketmiyorum, ama ne yaptım ki ? Daha çok küçükken yaptığım , yaramazlıkların hesabı değildi bu , olamazdı.. Küçükken Salmanla bana değer veren , seven , umursayan bir sürü insan vardı . Şimdi ... evet hâla Salmana değer verenler var ama ben anne ve babamı kaybettikten sonra değersiz budalanın teki oldum . Salman da olmasa .....

-gelebilirmiyim? Salman kafasını kapıdan uzatmis bana bakıyordu .

-elbette.

- sen iyimisin ?

- Evet , evet iyiym .

- kapını 30 kere çaldım , duymadın. ... İyi olduğuna eminmisin ?

- uykum var , dalmışım. Güçlü durup , ona hisettiklerimi belli etme sem daha iyi olurdu .

O bana bakmak için daha 6 yaşındayken uğraşmaya başlamıştı . Şimdi ben ona şikayet edemezdim.

- iyi geceler tatlı kız diyip başımı öptü .

-iyi geceler ...

Salman , bazıları için kaba , bazıları için parmakla gösterilen çirkin davranışlı çocuk , bazıları için ise çok parası olan şımarık ve Umursamaz biri.
Asıl Salman , sevdiklerine karşı oldukça hoşgörülü, şu dünya da tanıdığım en iyi insan ve asla şımarıklaığa tahammülü olmayan , sadece ama sadece değer verdiklerini umursayan şu dünya da eşi benzeri olmayan kişi .
Parası var ama , onun arkasında kapı gibi bir ailesi yoktu . Bir tek ben vardım . Azmettiğini, bir tek ben gördüm . Iki mız de birbirimize bakmak için çok çalışmış ve daha lise de bir sürü başarıya imza atmıştık.
Insanlar o kadar ön yargılı ki , daha kimin ne olduğunu bilmeden yorum yapıyorlar .

Ordaki gariban yıldızı doldursanıza :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEĞERSİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin