Crush text you 6:45 p.m
Ne vedem mai tarziu ?
Jane, sare in sus tipand de fericire . Isi ia telefonul in mana , zambeste mergand in fata oglinzii apoi reciteste mesajul si incepe sa sara iar si arunca telefonul pe pat. Jane se pune la oglinda si incepe sa se machieze .
7:10 -Same day- Jane e gata sa fuga in sifonier si sa se imbrace dar aude din nou suneria telefonului merge, se uita si vede un mesaj nou de la Crush.
Crush - 7:15
Scuze , voiam sa l trimit noii mele iubite!!
Merge din nou in fata oglinzii ochii se vad inecandu-se in lacrimi si arunca telefonul pe pat acum, nu urmeaza sa zambeasca. Acum incepe sa planga.. Gandul ca persoana de care este indragostita are pe altcineva o doboara. Iar ea prefera sa doarma si prin faptul ca maine este Luni si are scoala.
11:30 a.m - JANEMerge pana jos sa bea un pahar cu apa si cand se intoarce in camera sa vede pe usa un posted lipid
'' MORNING JANE!! E CAM DEVREME SA MA DEZLANTUI , FUGI LA SOMN . Cat mai apuci ;)''Speriata fuge inapoi in pat si adoarme foarte speriata axata pe acel biletel .
7:15 - JANE AND MOM
Ca in fiecare dimineata de luni , mama lui Jane vine sa o trezeasca , Jane se trezeste si incepe sa ii povesteasca mamei ei tot ce s a intamplat , Asta a durat aproximativ 30 de minute . Apoi mama ei a coborat jos si ii pregatea micul de jun.
8:00 a.m MONDAYEsti pregatita pentru scoala , mama ta te striga repede jos iar tu iti vezi tatal tau mort pe podea alaturi de un bilet ''Jane , Jane , Jane crezi ca o sa scapi de mine ? '' iar tu fugi speriata de acasa .
9:00 a.m *CONVORBIRE TELEFONICA*
Mama lui Jane: Hai acasa , trebuie sa te intorci .
J:NU MA INTORC ORICE S AR INTAMPLA -Jane intrerupe convorbirea telefonica-
CITEȘTI
I hate u babe
Teen FictionIn fiecare personaj eu una ma regasesc cate putin . Viata lui Jane era foarte frumoasa pana l-a intalnit pe William tipul care i-a schimbat viata si nu in bine . Momentan Jane nu mai are prieteni , nici crush , nimic e singura. O sa se reintoarca la...