Afara ploua.Sunt doar nori negrii ca smoala.Ea sta si se uita pe geam.Ingerii plang.Picaturi de apa se scurg pe geam.Privirea ei este,indreptata,catre pesajul urat.Aceasta isi aminteste,ca peste o ora jumatate trebuie sa se duca la balet.Cu pasi mici si cu o durere de cap se duce la baie,ca sa faca un dus.*
*
*Iese din baie,invelita intr-un prosop.Se duce catre dulap,luandu-si niste haine.Cu chin si vai se imbraca.Se duce-n fata oglinzii si,se uita la ea.Ochii caprui patrunzatori,buze de-un roz-pal,piele alba si catifelata ,maini mici,par brunet.Draguta,dar pacat ca nu are prieteni.Cine stie poate este una dintre puntinele stele cazatoare.Isi face ghiozdanul si isi i-a umbrela,iar apoi iese din apartament.Coboara scarile blocului cu sfiala.Ajunsa in pragul usii,isi desface umbrela,iar apoi pleaca.Orasul urat,era si mai urat acum ca ploua.Spiritele,circula.Unii ca niste roboti,altii tristi si fara viata.Ajunsa acolo,bate la usa si intra.Se duce-n vestiar si se imbraca,iar apoi se duce in sala pentru a sd incalzi,iar apoi isi face exercitiul.
*
*
*Obosita se indreapta catre vestiar,se aseaza pe banca,isi ia apa din ghiozdan,bea,se sterge cu un prosop,iar apoi se schimba de haine.Iese din vestiar,si se indreapta catre statie.La scurt timp isi face prezenta si autobuzul.Intra in autobuz si,vede o multime de oameni.Oameni,fara expresii faciale,doar fete neutre.Autobuzul ajunge in statie,iar aceasta coboara.In spatele ei se afla un tanar,cu tenul alb ca zapada,mers nepasator,cu capul in jos,fara expresii faciale,privirea adormita,par dezordonat,dar frumos.Aceasta ajunge fata-n fata cu usa apartamentului,si baga cheia,in broasca usii,si din doua rasuciri usa se deschide.Intra in apartament,isi arunca ghiozdanul,prin camera.Incepe sa se schimbe in pijamale,iar apoi se aruna-n pat.Se uita pe perete pret de cateva minute,iar in cateva momente adoarme.
*
*
*Alarma enervanta se aude pe fundal,stricand linistea deplina.Aceasta se trezeste,somnoroasa,i-a telefonul in mana si,opreste alarma.Se trezezte,si incepe sa-si faca aceeasi rutina plictisitoare.Iese din baie,iar apoi se imbraca,intrun tricou negru si blugi albastri,iar parul si-l prinde cu o clama.Isi face o omleta,o mananca,iar apoi,isi ia geanta si pleaca la cafenea.Ajunsa la ,cafenea,isi pune sortul si,incepe sa ia comenzile.
------
Acesta intra in apartament,isi lasa bagjele la o parte si se duce,sa inspecteze fiecare coltisor.Dragut apartament.Isi i-a chitara,si se pune-n pat.Chitara si pensula sunt cele mai bune prietene ale lui.Cantecul era suav.Acum corzile nu mai erau ruginite,deoarece acesta le mangaie suav,incat pe fundal se aude o melodie rmonioasa.
*
*
*Secundele,milisecundele,minute-le,si orele trec.Acesta a adormit cu chitata-n mana.Tot ce se aude acum,sunt picaturile de apa,provenite de la robinetul,care nu este bine inchis.
☆★☆★☆★☆★
A trecut o saptamana.O saptamana,in care nu sa intamplat nimic.O zi de toamna obijnuita.Ca de obicei Min se pregateste,sa plece la lucru.Isi i-a
geanta si pleaca.Iese din apartament,si incuie usa.Din nou il vede pe el.Desi sau vazut de nenumarate ori,acestia nu sau salutat niciodata.Cu pasii mari,aceasta merge catre scari,dupa ea venind si el."Nu ai de gand,sa ma saluti?Ne-am vazut de nenumarate ori.Nu ai de gand sa ma saluti pana la urma."ii spune acesta cu privirea-n jos.
"De ce nu o faci tu?"spune aceasta ironic.
"Nu stiu!"spune mutandusi privirea spre ea,si jucandu-se cu degetele.
"Vezi!"spune in timp ce se-ntoarce pe calcaie.
"Ceau!"zice acesta cu o voce subtiata.
"Ceau!"spune,iar apoi pleaca
☆★☆★☆★☆★
Timpul trece,acesta doar stand pe un scaun si traducand articole.
Bunaa!Aceasta este prima mea carte.Scuze pentru greseli.Ce parere aveti?
CITEȘTI
Monsters|Byun BaekHyun|
Fanfiction"Sunt genul de fata,care se minte ca este bine,desi lacrimile curg siroaie." "E greu sa suferi...si nimeni sa nu stie! 04.06.2016 ☆★†