Pcy01: Bebeğim.
Milkybabe: Babacığım bana ilk mesajı mı attı yoksa yanlış mı görüyorum???!!!
Pcy01: Babacığın sana ilk mesajı attı, onu beklettiğin için.
Milkybabe: Bebeği hata yaptı...değil mi?
Ben...üzgünüm babacık
Pcy01: Üzgün olman herhangi bir şeyi değiştirdi mi? Veyahut beklediğim zamanı bana geri getirdi mi?
Milkybabe: Ben...bunun için babacık beni cezalandıracak mı?
Pcy01: Babacığın prensesi olmaya hak kazanmalısın. Yoksa başka bir prenses bulacağım.
Milkybabe: Ha-hayır! İstemiyorum!
Pcy01: Neyi istemediğini söyle bana.
Milkybabe: Babacığımın başka bir şey bulmasını... Ben sadece utandım ve cevap veremedim...
Affet beni daddy
Pcy01: Affetmem için elinden gelenin en iyisini yap. Yoksa babacığın prensesi olmak istemiyor musun?
Babacığın arsız bir prenses düşlüyor rüyalarında. Neden onun rüyalarını gerçekleştirmek istemiyorsun?
Milkybabe: Ben...arsız bir prenses olup babacığın arsız prensesi olacağım!
Pcy01: İyi kız seni. Ama şimdi biraz günahkar olmanda fayda var.
Milkybabe: Daddy...edepsiz bir kızı sevebilir mi ki?
Pcy01: Edepsiz bir kızı sevemeyecek bir erkek tanımıyorum. Edepsiz bir kızı sevmiyorsa, edepsiz bir erkek seviyordur.
Milkybabe: Peki...sen edepsiz bir erkek seviyor musun?
Pcy01: Sevmek mi? İğrenirim. Yoksa küçük kızıma gelmezdim.
Milkybabe: Oh...haklısın...yoksa kızına gelmezdin.
Ben...gitmeliyim.
Pcy01: Baek? Bir sorun yok değil mi?
Bebeğim?
Tanrım, gitmiş olamazsın. Hemde büyük bir 'sorun' ile beni bıraktın. Kötü kız seni.
Milkybabe: Oh...üzgünüm Daddy. Sadece ufak bir işim vardı.
Canım yanıyor babacığım, uf oldu. Öp beni ve iyileşme mi sağla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LADYBOY
FanfictionBaekhyun bir Ladyboy'du, Chanyeol onun için fazlasıyla karışık hissediyordu.