היא הייתה צריכה לאמר לי על כך, לומר לי שהיא נטשה אותי כדי שאחיה לבד בתוך היקום הזה , יקום של רוע וטוב. המחלה שלה עשתה לה את זה, היא ברחה ממני כמו ששק איגרוף עף אחרי בעיטה ממשית. אף על פי שבעלה עזב אותה, אני כבר לא יכולה לקרוא לו אבא. איני מכירה אותו יותר.
תסבירו לי, איך זה? איך זה לחיות לבד בעולם שאתה מרגיש בו כמו יתום עם אפשרויות מוגבלות וחסר עונים? לפחות לעכשיו, לא רק שאין לי את שתיהם, אני מקווה למצוא את ההוא, את האחד. אני לא מאמינה בדבר כזה. א... אה.. אהב.. אהבה? אני גם לא יכולה לומר את המילה הזאת. הכל התפרק לי לרסיסים, רק בגלל שתי אלה. למזלם, דודי, שאני כל כך אוהבת אותו, הוא מרגיש לי כמו אמא ואבא, זהו, זאת ההגדרה שלו. הוא האם והאב היחידים שיש לי בעולם הזה. הוא הסכים לי לנון בבית המלון המפואר שהוא מנהל במשך זמן רב.
אני אסירת תודה כל כך כלפיו, לא הוא, והיום הייתי יכולה להיות בבית יתומים עכשיו.
אבל יש לי רק בעיה אחת קטנה בבית המלון הזה, באים לשם כל כך הרבה מפורסם ש... שאני כבר מרגישה מעט בודדה. מרגישה מעט בודדה בגללו. פשוטת עם, כנראה זאת אני ותמיד אהיה. לכולן יש את החברה הכי טובה, אבל לי? לא נשאר כלום. שום כלום.
הדרך להצלחה שלי נכשלה, והכל בזכות.. אתם יודעים כנראה מי הם, אז אני לא צריכה להזכיר אותם.
אחד מתחביביי העיקריים הוא לצייר. לצייר זה הדבר שהכי מרגיע אותי בכל העולם. כשאתה שומע את המוסיקה שאתה אוהב, אז זה לגמרי שווה את זה, אני מניחה כך. כך או אחרת, העולם הוא כמו יקום מקביל, למאדים כמובן, כל עוד יש שם זרם של מים? ככה בעולם ההוא יש חיים. לא רק כאן. אז כדי שתלחו עם הזרם כי, המאדים מחכה לכם.
התחלתי לצייר את הדמות מנגה האהובה עליי, חשבתי לעצמי. אם היה לי את האחד , לא אומר חבר אבל, אם היה , זה היה בכלל הופך אותי להיות מאושרת באיזשהו מקום? כנראה ש... כנראה שבאיזשהו מובן כן, אבל קצת. כנראה שאצטרך לחכות עוד קצת. למרות שעוד קצת לא יוכל לחכות לנצח...
אז חברים? זאת, אני. ילדה יתומה שמלאו לה רק 18 שנה , 6 שנים של דיכאון וחסר עונים בלי הורים. רק על ידיי הודעת טלפון ששברה הכל, וזה היה מבית המשפט כמובן,
איך אפשר שלא יהיה משם? אז זאת אני חברים, סקיי-אנג׳ל, בכבודה ובעצמה.
YOU ARE READING
You Should Know, That I Love You.
Fanfictionסקיי-אנג'ל בת ה18, מחפשת אחר האחד שלה. לא היה לה חבר אף פעם. תמיד לא רצתה להתאכזב מהאהבה, עד שמישהו חדש מאיר את ליבה, אכן זה נכון, זאין מאליק. אבל, מה קורה כשהחמישיה מתאהבת בה? כלומר: הארי לואי נייל וליאם? ומה קורה לה כאשר מי שהכי לא ציפתה לו אוה...