Dua[]

1.8K 65 11
                                    

"Dato Malik Maslan, 58. President of Dirgahayu Holding. Dia tinggal kat sebuah banglo mewah di Bukit Malawati. Kali ni, Zach nak kita bawak dia hidup hidup. Dan dia tak nak ada calar sikit pun dari pihak kita." Della bergerak ke cermin di hujung bilik aku. Jaket kulit yang membaluti tubuhnya diperkemas. Aku boleh nampak sepucuk pistol yang disisip kemas di pinggangnya. Mesti baru balik dari kerja.

" Dan untuk mission ni, diorang nak kau setel sorang. Aku dengan Chad ada flight ke Miami petang ni. "

Bodoh, baru ingat boleh rehat. Lambat lambat aku bergerak ke skrin 13 inci yang memaparkan profil target aku selepas ini. Wajah bersih dengan misai nipis  itu aku simpan kemas kemas dalam otak. Aku scroll laju maklumat dirinya. A father to three children. Mempunyai aset kekayaan keseluruhannya bernilai 30 juta. Rumah dilengkapi sistem keselamatan ketat dengan lebih 6 orang pengawal keselamatan peribadi bertugas pada satu satu masa. Bidaan untuk nyawa lelaki tua ini adalah antara jumlah paling besar pernah aku terima.

Aku scroll lagi kebawah. Hingga aku jumpa sebuah lampiran plan rumah banglo lelaki tersebut.
Di bawah plan tersebut ada sebuah gambar perempuan berambut pendek.

"Oh tu pembantu lelaki tu, aku sengaja selit sekali gambar tu, sebab dia cantik."

Pfft-

Cantik? Bolehlah, tapi aku sendiri prefer perempuan dengan big breast with
big ass. Bukan stok stok perempuan cam ni. Tapi lantak lah, just my two cents.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AIDAN AMIRWhere stories live. Discover now