Capitolul 1.

36 2 2
                                    

Da !Eu sunt saraca fetita oarba .OARBA!Si fara parinti!La un oferlinat,care nu-l pot vedea!Plangand,inca traind!De ce traiesc?????Tata a plecat!Mama e moarta!Frate sau sora n-am!Sunt singura!SIN-GU-RA!
Nume:Emily
Ani:17
Stau de 10 ani intr-un orfelinat groaznic.Eu ...eu sunt singura fata oarba de aici !Nimeni nu ma intelege!NIMENI!Toti vad!Toti!Stiti de ce n-am fost adoptata? Ca sunt oarba!Da.Deodata sunt strigata jos.

,,-Emily !!!!!!!Vino aici imediat!!"E Dn.Sindy ,scorpia intruchipata,chiar daca eu sunt oarba si nu vad nimic nu am fost tratata deloc din cauza ei!Ea e sefa orfelinatului!Se crede o diva!Ahg!Ce mai vrea acum?!

,,-Nu vin!"spun simplu si calm.

,,-Ba vei veni"

Ma ia de maneca si ma trage de par.Ma doare,dar sunt invata,asa ca nu scot nici un sunet.

,,-Vei avea grija de baietii care s-au izbit cu masina de copacul din fata orfelinatului!"Vroiam sa comentez,dar a plecat deja ,doar  am intrebat:

,,-Cine-s ametiti?"

,,-Noi!"

,,-Aha!Cati sunteti ?"

,,-Nu vezi?Suntem 2! 2!"Aud o voce care ma scoate din sarite.

,,-NU!NU VAD!SUNT OARBA!MULTUMITI?"Tip eu enervata.

,,-Nici...Nici tu nu poti vedea?"Ma intreaba o voce cu tristete in glas.

,,-Nici eu?!Adica...Adica ....Cum te numesti?"spun eu .

,,-Teodor.Teo.Tu?"

,,-Emily!"

,,-Unde esti?"

,,-Te conduc eu Teo!"

Simt pasi venin spre mine.Simt cum cineva ma zdrobeste in bratele sale.Cred ca e o imbratisare,nu?

,,-Georgi?"

,,-Da,amice?"

,,-O poti adopta?"

,,-O sa fii inregula cu asta Emily? Apropo, sunt Georgi si am 21 si sunt major."

,,-De ce nu ma adopta Teo?"spun eu plina de speranta si tot uimita.Nu pot aa cred ca mai exista orbi pe lumea asta.

,,-Am doar 17 ani..."

,,-Si eu.''

Deodata Dn.Sendi intra pe usa.

,,-Vreau sa o adopt!"spune vocea lui Georgi .

,,-Serios?Bine!!!Vino in biroul meu sa semnezi niste acte!"

Dupa ce pleaca cei doi se asterne o liniste,dar eu o sparg:

,,-T-Teo?"

,,-Da?"

,,-Cum de ai ajuns orb?"

,,-Tata ....Am ramas cu fratele meu ...Georgi...Tu?"

,,-Un accident de masina...."

,,-Familia?"

,,-Mama a murit...Tata m-a parasit...Surori,frati nu am..."

,,-Oh....Scuze.....Mama mea si ea...a murit...."

,,-Nu credeam ca mai exista cineva ca mine...."

,,-Sincer....Nici eu...Vei fi sora mea?"

,,-Da...Nu vreau sa fiu nepoata!"Radem la adfirmatia mea .

Georgi intra pe usa ,e timpul sa merg la noua mea casa.ACASA....

*La media e Emily.

Te Iubesc!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum