(Dit is eigenlijk meer een gedicht xD. Of meer wat ik gisteravond tegen mezelf zei. x )
Waar ben je wanneer ik je nodig heb? Waarom heb je mij verlaten? Ik mis alles wat we ooit gedaan hebben.
Ik mis het logeren,met extra veel Minecraft.
Ik mis het melig doen,de vliegende donut en kippenpoot.
Ik mis het samen in het park in zo'n schommel ei ding zitten,met muziek op mijn telefoon,en extra lelijk meezingen zodat we iedereen aan het wegjagen waren.
Ik mis het fangirlen over Fnaf.
Ik mis het dat ik je altijd alles kon vertellen.
Ik mis het samen in Vlaardingen shoppen,de challenge van naar winkels gaan waar we nooit heen zullen gaan,zal ik nooit vergeten.
Ik mis het samen naar de bioscoop gaan.
Ik mis onze liefde voor SpongeBob Squarepants,en hoe hyper we waren toen we naar de film gingen.
Ik mis het dat we allebei wouden dat een van de kantoorgebouwen werd gesloopt,en dat dan de pizzeria van Fnaf er kwam.
Ik mis dat we samen de Irado bus wouden stelen. We zouden voor jou naar Amerika rijden,en voor mij naar Japan.
Ik mis het dat we samen uren in het grasveld melig konden doen,dat we beide niet konden stoppen met rennen en constant over elkaar heen vielen.
Ik mis het samen strijden om wie er langer kon overleven in Minecraft survival,meestal won jij.
Ik mis het eten bij mij tussen de middag,een van de enige keren dat we nog konden praten.
Ik mis het samen spelen op de overblijf,we gingen altijd tennissen,jij gooide altijd "perongeluk" de bal over de muur. :)
Ik mis het samen klagen dat jij nooit havo kon halen,en dat we niet samen naar de middelbare school konden.
Ik mis het samen melig doen in de chatroom op MovieStarPlanet.
(En nog veel meer dingen.)
Ik weet nog dat je de eerste keer bij mij kwam spelen. We waren best verlegen. We gingen rustig in mijn tuin tekenen. Ik vond dat jij heel mooi kon tekenen voor onze leeftijd. We gingen naar boven,en rare dingen aandoen uit mijn verkleeddoos. (Don't Judge,we waren heel jong.)
Ik weet nog de eerste keer dat ik bij jou ging spelen. Het kon eindelijk,omdat je eerst een hond had die blind was,en onbekende mensen beet. Die was overleden,en ik kon spelen. We gingen in de woonkamer zitten,en tv kijken. Jou kat ging op mijn schoot liggen. Na een tijdje gingen we naar boven,en kletsen. We gingen nephuilen toen mijn vader mij kwam ophalen,en jij wou ook je fiets pakken,zodat je achter ons aan kon rijden.
Good memories.
Ik mis je Lisen.