Rahat,n-am tras stolurile aseară? Soarele îmi bate fix în ochi,sunt și înfumurat și mahmur. Observ că am un papuc în picior,și mai anapoda e faptul că șosetele mele pe lângă că nu-s la fel,mai sunt si roz. Un ciorap simplu si unul cu buline. Ăștia or fi rămas de la femeia mea,dar de beat ce umblu,cine știe de unde i-am luat. Alte lucruri nu a mai lăsat aici,Maria și-a strâns cam tot.
Aș fi mers să-mi fac rutina,dar dacă stau bine și mă gândesc,imediat plec și mă întorc borât,ce rost ar avea?
Ies în șlapi,un tricou boțit și niște blugi care mai că îmi cad de pe mine,pe semne că am slăbit. M-am consumat. Hehe,m-am consumat la fel cum consum sticlă după sticlă în crâșme.
Din depărtare îl văd pe Victor,un tovarăș.
-Ce faci frate?Unde te grăbești așa? Ești elegant azi.
-Bine Dragoș. Păi merg la un interviu,deci mă cam grăbesc,vezi că ți-ai luat tricoul invers,hai ne auzim,salut!
-Hai drace,l-am luat pe dos,bună treabă.Salut!
Mă întorc acasă,mi-s tot mahmur și mi-e sete. Oricum văd că mi-am uitat portofelul acasă,deci m-aș fi oprit degeaba la băut. Merg acasă și-am s-o înlocuiesc pe Maria. Cu băutura m-am obișnuit deja.
Întors acasă,renunț direct la tricou,îl agăț în ușa șifonierului rămas deschis aseară când verificam dacă și-ar fi pus Maria lucrurile,apoi mă încui în casă. Mă duc în sufragerie,am ceva bun acolo. Descui sertarul de la birou,îmi iau marfa și caut rapid un foc. Mă așez în colțul camerei,pe parchet și-mi aprind cuiul. Trag un fum disperat,al doilea,al treilea și deja mi-am spart bostanul. Tu Mărie,te-am înlocuit așa cum pot. Încep treptat cu un cui,tot un fel de Maria,asta înainte să-mi aduc o Claudia sau Anda pe-acasă. Nu uita că fetele astea mă cam vor,cu toate că-s prietenele tale. Dacă află că m-ai părăsit,am dublă consolare. Defapt cred că le sun când mă mai relaxez,pană atunci mai trag câteva fumuri. De-ai ști tu ce bine am s-o duc azi!
CITEȘTI
M-am îmbătat de dor.
RomantikDe când ai plecat,nu mai ocolesc barurile. Toate crâșmele la rând,toate bodegile,toate-s ale mele de atunci. Tu a cui ești acum?!