1.Bölüm

73 4 0
                                    

Okulun ilk günü ve yine erkenden uyandım. Hiç gitmek istemiyorum. Bunları düşünürken bir sesle irkildim. "Su,hadi uyan ilk günden geç kalıcaksın!".Sesin sahibi her zaman ki gibi annemdi. "Tamam kalkıyorum anne !"dedikten sonra büyük bir offf çekerek yüzüme kadar çektiğim battaniyemi indirdim ve istemeyerek yataktan kalktım. Babam çoktan uyanmış ve kahvaltı masasına oturmuştu. Bende elimi yüzümü yıkayıp annemle babamın karşısındaki sandalyeye oturdum. Sonra babam " Heyecanlımısın?" diye sordu. Sorduğu soru karşısında şaşırsamda " Hayır. " diye cevap verdim. Ama aslında içimde tuhaf bir his vardı. Herseferinde de böle olurdu aslında niye böyle bir his olduğunu her zaman düşünmüşümdür. Kahvaltımı yaptıktan sonra masadan kalktım ve dişlerimi fırçalamak için banyoma gittim. Banyoda işim bittikten sonra üstümü giyinmek için dolabımın kapaklarını açtım ve öylece baktım. Ne giysem diye düşündüm. En sonunda siyah kot pantolonumu giydim ve üstüme beyaz t shirt geçirdim. Saçımıda yaptıktan sonra hazırdım. Ayakkabılığı açıp ayakkabılarımıda giydikten sonra babama beni götürebileceğini söledim. Arabaya bindik ve 15 dakika sonra okuldaydım. Okulun önüne geldiğimizde babamı öptüm , " Görüşürüz baba." dedikten sonra arabadan indim ve bizim sınıftan bir kaç kişiyi fark edip yanlarına gittim. Valla ne yalan söliyim özlemişim. Okulu , sınıfı, arkadaşları... Biz konuşurken konuşmamıza dahil olanlar oldu ve kalabalıklaştık. 10 dakika sonra zil çaldı , herkes sıraya geçti. Ve okul müdürümüz konuşma yapmak için kürsüye geçti. Her zaman ki gibj klasik şeyleri söledi ve kürsüden indi daha sonra herkes sınıflarına geçti. Sınlara geçip yarım saat ,1 saat bekledikden sonra kitaplar dağıtıldı. Öğlen yemeği için zil çaldığında herkes dağıldı. Ama benim moralim ilk günden bozuldu. Çünkü okulun ilk günü ve öğleden sonra ders işlenmeye başlıyacaktı. Dersler ise matemetik ve türkçe idi. Öğlen yemeğinide yiyip okula geri döndükten sonra ilk ders başladı . Türkçe dersini seviyorum aslında ama ilk gün ders işlemek çok sıkıc8 geliyor . Neyse ki öğretmen ders işlemeyip boş birakti. Bizde sınıftakilerle konuştuk. İki ders böle geçtikden sonra sonders olan matematiğe girdik. Öğretmenimiz bu sene değişmişti. Aslında yabancı değildi iki sene öncede aynı öğretmenimizdi bu yüzden sıkınti yoktu . Bu dersde tabiki ders işledik hiç şaşırmadım. Çok sıkıcı geçti bide matematikden nefret ederim. Ders sonunda bittiğinde okulun ilk günü bitti. Çıkışta bizim kızlarla okulda oturduk. Onları özlememiştim çünkü yaz boyu beraberdik... Bir anda sessizlik oldu. Ve bu sessizliği bozan nazlı oldu. "Kızlar hadi burger e gidip dondurma alalım " dedi. İlk başta melis biraz mızıkcılık yapsada sonunda kabul etti. Zaten ece için sıkıntı yoktu onun sesi pek çıkmaz. Ne desek kabul ederdi. Burgere geldiğimizde dondurmalarımızı aldim ve nazlı nin annesinin iş yerine gittik. Annesi bizi her zaman ki gibi güler yüzle karşıladı. "Merhaba kızlar hoş geldiniz" dedikten sonra oturmamızı söledi. Bizde hiç çekinmeden oturduk. Biraz zamab geçirdikten sonra ece ve ben aramızda konuşup kalkmaya karar verdik ve ece söze atıldı " Biz kalksak iyi olur Ecrin teyze " dedi. Ecrin teyze " Biraz daha kalsaydınız " dedi. Bu sefer eceye fırsat vermeden ben konuştum " Gerçekten herşey için teşekkür ederiz ama biz kalkalım " dedikten sonea kalktık. Ecrin teyze ve kızlarla vedalaştıktan sonra iş yerinden ayrıldık. Ece eve gitmek iÇin ayrıldiktan 20 dk sonra eve geldim . Odamda 1 saat kadar telefonla oynadiktan sonra 1 saatde kitap okudum ve şimdi yatıyorum inşallah yarında güzel geçer.

İki YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin