ilk karşılaşma

31 2 0
                                    

Okul açılalı neredeyse 1 ay oldu.Ve o herkesin baş belası olan benimde en nefret ettiğim sınav haftası başladı.

"Su! Uyan kızım,geç kalıcaksın!!" ve iste sabah sabah hiç çekilmiycek o sesi duydum.Hiç istemeyerekde olsa cevap verdim."Kalkıyorumm anne !!".Yatağımdan kalktım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve başımı kaldırıp aynadan kendime baktım. Ve biranda gülmeye başladım . Çünkü çok komik görünüyorum,gözlerim.şiş saçlarım dağınık... "Bu nasıl bir tiptir biri görse kaçar valla ." deyip kendi kendime güldüm.

Sonra banyodan çıktıp ve dolabımdan kot şort ve beyaz tshirt imi aldım ve üzerime giydim. Çantamı hazırladım ve saçlarımı düzleştirmek için aynanın karşısına geçtim. Saçlarımıda yaptıkdan sonra. Kendime şöyle bir baktım ve az önceki halim aklıma gelince yine güldüm. "Sanırım böle daha iyi. O halimi eminim kimse görmek istemez." deyip gülmeye devam ettim. Sonra çantamı alıp mutfağa gittim.Annemler her zaman ki gibi benden önce oturmuşlardı. Bende " Günaydın " deyip oturduktan sonra babm yine başladı konuşmaya. "Sanki okula değil gezmeye gidiyosun. Şu parfümü az sık." dedi. İçimde gözdevirme hissi uyansada yapmadım. Babama hiç bir cevap vermeyince sustu ve daha fazla uzatmadı. Kahvaltıyı ettikden sonra babamla beraber evden çıktık. Arabaya bindik ve bana sınavımın hangi dersten olduğunu sordu bende içimden hocaya bela okuyarak " matematik babacığım" dedim. Ondan sonra okula gidene kadar bir daha konuşmadık ve arabayı büyük bir sessizlik kapladı. Okulun önüne geldikten sonra babamla vedalaştım arabadan indim tam kapıyı kapatacağım sırada babam "sınavında başarılar "dedi. Buna biraz şaşırdım çünkü babamla pek iyi anlaşamayız ve böle şeyleri vana pek demezdi . Herneyse babam gittikmden sonra okulin bahçesine girdim ve ilk gördüğüm kişi nazlı oldu hemen yanına gittim ve sarıldıktan sonra "sınava çalıştınmı?" diye sordum . Oda " Evet " dedi. Şaşırdım aslında o matematik sınavlarına pek çalışmazdı hocaya inat. Çünkü biz hiç sevmeyiz hocayı...

Biz tam o arada derin sohbetlere dalmışken okulun ve sınıfımızın malı rüzgar içeri girdi tabi bi an dikkatimiz ona kaydı . uzun sürmedi sonra konuşmaya devam ettik. Zil çaldı siraya girdik ve sınav için siniflara geçtik . o arada ece ve melislede selamlaştık. Daha sonra eceyle vedalaşıp nazli,ben ve melis sınav olacğımız sınıfa çıktık. Maalesefki ece bizden ayrı sınıfta . Zaman geçti hoca geldi ve sınav kağıtlarını dağıtı. Bi an kağıda baktım,sonra dönüp kızlarla birbirimize baktık ve ayni anda hocaya demediğimizi bırakmadık. Sonra iyi kötü kopyalaşarak sınavı bitirdik. Çıktık. Sonra melis "kantine gidelim "dedi . ve kantıne gittik. Kantine girdik "ramazan abi birtane pop kek verirmisin"dedim. Aldıktan sonra ramazan abinin karısı saniye ablaya "günaydın saniye abla" dedikten sonra dışarıya çıkıp kızları bekledım. Ece geldi ilk önce " kız ece sınavın nasıldı? "dedim. "İyiydi seninki nasıldı?" dedi. Bende gülerek ayni dedim. Diğer kızlarda geldikten sonra aşağidaki banklara oturduk. Konuşmaya başladık. Sonra zil çaldı sınafa doğru yürümeye basladık. Tam kapının önüne geldik kapı bir anda açıldı ve kafama çarptı. O anda küfür ettim. Bizim sınıf bayağı hiperaktif hic yerinde durmaz ne olur düzgunce dursalar. Nazlının getirdiği buzu kafama koydum ama başım çok kötü ağrıyor.Ders matematik ve hoca sınavları okuyordu. Noletolsun...Dersler bitti hoca sınav sonuçlarını yarın okuycakmiş bugün okusa ölürdü zaten . Nese başım ağrıdığı için kizlarla vedalaşıp direkt eve geldim yattim uyudum ...

Bakalım yarin neler olacak...

Sabah sabah deli olacağım.Yine babam ve yine bizim kavgamız neymiş kursa başlayacakmışım oldu. Birde matematik okuldaki yetmiyormuş gibi birde kursu başladı.İçimden bunları geçirirken daha fazla dayanamdım ve "tamam baba gideceğim yeter ki sus " dedim. Babam kabul ettiğim.için sustu okula gidene kadar bir daha da konusmadi. Okula geldiğimde ilk tenefüs kızlarla bahçeye çıktık . Onlara bu kurs olayını ve babamla olan kavgamı anlattım. Tabiki onlar her zamanki gibj güldüler. Bende güldüm arada evet çünkü komik. Bugün sıradan ve sakin bir gün. Çabuk geçti . şu an son derseteyiz ve ders matematik hoca notları okuyordu. Sıra bana geldi "durun hocam okumayın sölemeyin" dedim biran. Hoca inat okudu " su 63 " ben icimden saydırdım. Bu nasıl bir nottur yha atın beni şurdan aşşaği öleyim. Dersin son dakikaları boş geçti . Zil çaldı ve ben direkt kursa gittim . ilk ders bide . dersde üç kişiydik yanimdakiler erkekti birisini tanıyordum eskiden bizim okuldaydi gitti bu sene yine geldi simdi ayni siniftayiz , diyerinide duyduğum  kadarıyla. Bütün ders saati boyunca yanimda oturdu dikkatim hep ondaydı , niye bilmiyorum ama acayip tatlı gelmişti siyah saçları, siyah gözleri ismini bilmiyordum taki hoca söyleyene kadar" Evren Akın". O üç saat nasıl geçti bilmiyorum ama ben iyi değildim tüm.gece boyunca onu düşündüm ve uykuya daldım..

                      #aşk

          

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin