البوص : ايييه ياالهام مالك ؟ ..
هاري : لا لا ده تلاقيه مفعول السوجاره متشغلش بالك ..
كيندال * بتبرق للوي * : بت مين دي يامعلم احنا عمرنا ما ماتعودنا ع الخطف !! وبعدين احنا بنجيب البنات بمزاجهم عشان ميهربوش او يخونوا البار ويبلغوا عننا .. ولا ايه ياباشا ؟ ..
البوص : ماهو عشان كده يا فيفي انا اتصلت بيكي من كام يوم عشان تيجي تعقليها وتقنعيها وتجهزيها .. البت الصراحه من اول ماجت هنا مش راضيه تاكل ولا عايزه تسمع الكلام والبت تعبانه فوق وحالتها بالبلا ..
* لوي وشه احمرر جامد وقام من مكانه *
البوص : ايه ياالهام تؤ استغفر الله العظيم !! ده شكل السوجاره عامله عمايلها !! متهدي اختك ياشكريه وشوفي فيها ايه ..
* ليام بيقعد لوي و بيزعقله بصوت واطي *
كيندال : امرك ياباشا انا هعقلها بس تقولي هي فين ..
البوص : هي فوق ف الفندق ف الدور التالت قوضه رقم ٤ ياريت تعقليها ف اسرع وقت .. ايه ده انا حاسس اني عايز انام انا هقوم بقي اشوفكوا تاني يارجاله سلام ..
* البوص قام وقام واقع ع الارض وقعد يشخر * وهو نايم * * xD :v ..
*الاتنين الحراس بتوعه وقعوا جمبه و ناموا *
كيندال : يالا بسرعه انا حطالهم منوم انا هطلع اجيب البنت ونتقابل بره ..
لوي : كيندال انا جاي معاكي انا عايز اشوفها ارجوكي ..
كيندال : مينفعش يا لوي كده الامن اللي برا هيشكوا فينا وهنبقي ف خطر .. دلوقتي انا هدي اشاره للرحاله اللي معايا بعد مااطلع عشان يجوا يفضولنا المكان بره .. انا عايزاكوا تستخبوا هنا واقفلوا الباب علي مااجي واخدكم من هنا افتكروا اوعوا تطلعوا برا ..
لوي : كيندال استني .. اديها السلسله دي .. وهتبقي كويسه :'")) ..
كيندال : حااضر ::"""))) .. انتوا هتعيطوني جمبكوا لا انا دمعتي قريبه .. انا طالعه ..
* كيندال مشيت وطلعت الفندق *
* هناك كان في حارس واقف عند القوضه اللي فيها الينور *
كيندال : البنت موجوده ؟ ..
الحارس : ايوه موجوده يافندم اتفضلي ..
كيندال : طيب ماتفتحش الباب وانا جوه ..
* كيندال دخلت ولقت الينور نايمه ع الارض و متكوره و ايديها مربوطه ورجليها وبوقها مكتوم و باصه ف الارض و شكلها معيط جامد *
كيندال : الينور !!! الينور انتي كويسه ؟ ..
الينور * بصوت ضعيف ومبحوح * : كيندال ؟؟ ايه اللي جابك هنا و عايزه مني ايه ؟! ..