yarın okul günü normalde okuldan fazla hoşlandığım söylenemez.canım nedense fazla sıkkın ya stresten yada tanımlayamadığım bir şeyden artık yatmam gerektiğini biliyorum çünkü yarın beşte kalkıcağım ve ben hala yatmadım saate baktığımda saat 12,30'du . yatağıma geçtim kulaklığımı takıp telefonumdan MELANİ MARTİNEZ - PACİFY HER 'İ açtım çok geçmeden uykuya yenik düştüm.
sabah kalktığımda saat 04,55'di . beş dakikada yatakda oyalandım saat beş oldu çarşafı üstümden soylenerek attım .terliklerimi giyerek banyoya doğru ilerlemeye çalışırken ayağıma takılan şey yüzünden bu amacımıda başaramamış oldum. yere bektığımda saç düzleşticisi olduğunu farkettim . "ohaa bee! Sen ne ara oraya geldin."düzleştiriciyi alıp komidinin üzerine bıraktım .hemen amacıma ulaştım tam banyonun kapısını açıcam"hadi! bade." "kız ben kime diyorum.""anne yarım saatdir seni bekliyorum ne zaman susacaksında bende kalktığımı söyleyeyim ama ALLAH bir çene vermiş maşallah " "off!tamam sen yine ters yerinden kalkm..." PATT kapıyı annemin duyacağı şekilde sert kapattım."kırsaydın valla kapı parasını sana ödettirirdim." "kız kime diyorum. " kapıyı tekrar açtım ."tamam anne sağar değilim." kapıyı kapatırken .duşakabine doğru ilerledim üzerimdekileri çıkartıp adımımı atarken hafif bir sendeledim . sonra çeşmeyi açtım ve fıskiyeden gelen suyun tenime deymesini hissetim .on dakikalık duşun ardından odama geçtim .tarağıı alıp tekrar banyoya gittim.saçlarımı yolarcasına tarayıp kuruttuktan sonra topladım .odama geçip üzerime bir şeyler geçirdim sonra akşamdan hazırladığımadığım çantamı alıp aşağı indim. aşığıda büyük bir grup beni bekliyordu."hadi kızım be ağaç olduk burada.""kız hazal sen kaçta kaktın.""kzım ben heyecandan uyuyabildimmi sence ?""bir bakıyım ." yanına gidip "evettt göz altları morarık sonraa gözlerden uyku akıyor tahmin ediyim uyumamışın.""ohaa kızım nasıl bildi?? "sonra birbirimize sarıldık çünkü heyecanlanınca birbirimize sımsıkı sarılır ve geçişmesini sağlardık."benim küçük kızım ünivestilemi oluyormuş.""evet babacım ."diye birazcık şirinlik göstergesi uyguladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tehlikeli ve saf
ChickLitiki farklı şehir ve iki farklı kişilik onları birleştiren tek bir yol