JEON JUNGKOOK

79 5 3
                                    

PROTECTIVE

***

" hikhikhik! Yurae! Haejin! Tak baik tahu awak dua orang nih gaduh! Saya ada untuk dua-dua! Satu hari Yurae.Satu hari Haejin,Satu hari Yurae.Satu hari Haejin. Amacam? Adilkan? hikhikhik " Jeon Jungkook ketawa seorang.

***

" Ahhh ! Jeon Jungkook lepaskan sayaa ! " Jeritan haejin itu kuat didengari oleh Kim Taehyung yang kini sedang berdiri di luar rumah pasangan suami isteri jirannya itu , Jeon Jungkook dan Park Haejin .Dia datang ke rumah itu dengan tujuan asal ingin memberikan surat kepada haejin , tidak tahu lah macam mana , surat yang sepatutnya di poskan ke rumah haejin , berakhir diletakkan di mail-box rumahnya " cubalah cari rumah tu elok-elok , posmen nih ,"getus hatinya . " Ahhhh !" Langkahnya terhenti setelah mendengar jeritan kedua haejin sekaligus menyedarkan dirinya yang sedang mengelamun tadi .Pelbagai tanda tanya yang kini muncul di dalam fikirannya , jadi apa lepastu ? apa yang haejin buat sampai gitu? kenapa dia kena pukul ?

" Yang kau suka sangat pergi rumah jantan tuh apahal ? Kau buat apa kat sana hah perempuan ? Dasar murahan ! Tah setan mana pulak yang rasuk aku dulu sampi aku boleh tangkap cintan dengan kau . Heh , ke kau ada ' guna-guna ' ? " . Kim Taehyung membuat muka derp-nya . Puih macam lah dia tidak tahu siapa gerangan 'jantan' yang di sebut oleh Jungkook tadi . Dialah . Siapa lagi rumah yang Haejin kunjungi setiap hari kalau bukan rumah dia ?

" Jungkook-ah ! Awak sendiri tahu yang dia sepupu saya ? Dan awak satu-satunya suami yang saya sayang ! Mana mungkin saya nak curang dengan dia ?" Haejin menegakkan kebenarannya .

" Ahh mana tahu lah kan ? Aku susah payah pergi kerja nak sara kau , kau sedap-sedap pergi rumah jantan tuh , tah buat apa aku pun tak tahu kan ? "

" Trust me and everything will be alright , sayang "

" Jangan panggil aku sayang lah murahan !" " Kau berambus sekarang !"

" Sayang," panggil Haejin lembut. Dia kini sedang menarik laju dan merapatkan bibirnya ke bibir Jungkook . Itu sahaja caranya untuk melembutkan hati suaminya yang sedang baran . " Mmhh , haejin " " Mmhhm , Ahh , ahh" Desah Jungkook sambil membalas ciuman lembut Haejin.

" Aik jantan nih , apahal duk moan pulak ? Tadi kemain duk pukul marah si Haejin .Amboih lemah betul iman kau ya Jungkook " Getus hati Taehyung.

Jungkook membuka perlahan baju Haejin sementara Haejin sedang leka menciumnya , kini , nafsunya sudah teransang dan perasaan marahnya terhadap Haejin telah hilang begitu sahaja , pelik . " Mfhmm Jungkook-ah, Ahh ".Jungkook me-respon desahan Haejin dengan ketawa kecil . Puas dengan apa yang didengari .

" Fuh daring+seducing gila minah nih moan, tergoda bakhang " Kim Taehyung menyetan . " Ceh balik je lah gini hm , tak faham aku dengan pasangan pelik nih," Taehyung menyampah di samping ingin mengelakkan dia menceroboh masuk dengan muka temboknya dan berakhir dengan threesome.

***

Haejin mengelap badannya dengan tuala setelah selesai membersihkan badannya selepas bersetubuh dengan suaminya semalam . Dia agak lega sedikit kerana begitu sahaja kemarahan Jungkook lesap dan terbit juga rasa risau akan perkara seterusnya yang boleh berlaku setelah dia keluar dari bilik air ini . Apa dia akan dipukul ? Atau tidak ? Haejin keluar berhati-hati dengan hanya bertuala di badannya . Dengan itu, dia merasakan badannya hangat di peluk Jungkook . Dia merasakn kini tualanya telah terlucut dari badannya , juga dirinya yang telah di tolak ke atas katil. Damn, Jungkook started it again ." OMG ,No Jungkook ! Saya taknak "

[C] PROTECTIVE | JUNGKOOK.Where stories live. Discover now