Ήρθαμε σε ένα πολύ όμορφο μέρος! Ούτε άνθρωπος εδώ ούτε τίποτα! Μόνο τα μικρά κύματα της θάλασσας ακούγονται!
Ε: Είναι πολύ ωραία εδώ!
Β: Ναι! Και ξέρεις γιατί ήρθαμε εδώ?
Ε: Όχι για πες!
Β: Γιατί η θάλασσα είναι η μόνη που γνωρίζει τα συναισθήματά μου για σένα! Κάθε βράδυ είμαι εδώ και της λέω πόσο πολύ σ'αγαπάω!
Ε: Αλήθεια το λες αυτό?
Β: Ναι μωρό μου γιατί είσαι η μόνη κοπέλα στην ζωή μου!
Όταν είπε την τελευταία πρόταση του κατέβασα το κεφάλι μου κάτω απο συγκίνηση! Είμαι σίγουρη ότι τα μάγουλα μου πήραν κόκκινο χρώμα. Έρχεται λίγο πιο κοντά μου και βάζει το χέρι του στο πηγούνι μου και μου σηκώνει το κεφάλι πάνω.
Β: Εϊ τι έχεις?
Ε: Τίποτα!..
Β: Έλα κάτσε εδώ μαζί μου!
Μου λέει και καθόμαστε στο χώμαΒ: Αγάπη μου θέλω να σου κάνω μια πρόταση..!
Ε: Για καν' την!
Β: Εδώ μπροστά στην θάλασσα σου ζητάω να γίνεις το κορίτσι μου! Θέλεις?
Ε: Ναι θέλω!
Του λέω και τον τραβάω απο την φανέλα προς το μέρος μου και τον φιλάωΕ: Σ'αγαπάω!
Λέω μέσα απο το φιλί μαςΒ: Και εγώ!
Ε: Για πάντα?
Β: Για πάντα!
..........................
Ο Βαγγέλης με πήγε σπίτι μετά απο μια ώρα και έτσι αποφάσισα να κάνω μπάνιο. Έβγαλα τα ρούχα μου και τα πέταξα τα άπλητα, πήρα την πετσέτα μου και μπήκα στο μπάνιο. Άφησα το ζεστό νερό να τρέξει πάνω μου, έτσι χαλαρώνω πιο εύκολα. Βγήκα, τύληξα την πετσέτα γύρω από το σώμα μου και βγήκα. Έβαλα καθαρά εσώρουχα και της πιτζάμες μου, και πήρα τα μαλλιά μου έναν κότσο! Έτσι αποφάσισα να κατεβώ κάτω να βάλω να δω μια ταινία το 'Dirty Dancing'για να περάσει η ώρα. Αφού τελείωσε η ταινία είπα να πάω για ύπνο μιας και είναι αργά είναι 01:36, πρίν ανεβώ τις σκάλες ακούω την πόρτα να ανοίγει. Ήταν η Λίνα.
Λ: Ααα μπα εδώ είσαι εσύ? Και σε ψάχναμε με τα παιδιά εσένα και τον Βαγγέλη!
Ε: Ναι εδώ είμαι! Το ξενυχτησατε εσείς βλέπω εεε??
Λ: Εεε μα φυσικά! Χαχαχα εσύ?
Ε: Εγώ τι?
Λ: Τι έγινε με τον Βαγγέλη?
Ε: Θα στα πώ όλα αύριο! Πάω για ύπνο!
Της είπα και την φιλισα στο μάγουλοΛ: Καληνύχτα!💋
.............................
YOU ARE READING
~Στον ρυθμό του έρωτα ~
RomanceΜε λένε Αμαλία και είμαι 17 χρονον. Εχω μια κολλητή την Μελίνα που είναι στην ίδια ηλικία με μένα. Την αγαπάω πολύ! Είναι σαν αδερφή για μένα! (μιας και δεν έχω αδέρφια) Μένω Αμπελόκηπους μαζι με τους γονεις μου και παω στο 56ο λύκειο αμπελοκυπον, ε...