Cap.1 [Sex in cabina de telefoane] .

5.2K 39 5
                                    

Dvs . aveti o casa langa piscina lui Josh  ? 

Nu . Langa cabina de telefoane

Ahamm . Ok o sa vin in seara asta sa vad .. A si .. am uitat sa va zic , rochia de bal care are crististale si asortata cu pantofii toc cui rosii sange , coafura bucle . Ati dori ca fica dvs . sa fie imbracata asa la bal . O voi ajuta si eu bineinteles , dar , numai pentru un bacsis . 50 dolari mi-ar fi folositori . 

             Bineinteles ! Te platesc de acu' ? 

             Nu va grabiti doamna . In seara asta . 

              Ohh , am uitat sa-ti spun , in seara asta a ploua , cum ai putea sa ajungi  

               Stati calma , voi ajunge , o voi lua cu limuzina . Si asa o voi duce si pe fica dvs . la bal .Pleaca din casa o fata de casa gospodina , si se intorce o regina a balului . Credeti-ma ! O voi face sa arate ca noua . Ca un diamant . Va supara daca se intoarce cu un baiat . Adica intelegeti ce vreau sa spun  ? 

           Da , pentru ca ea tot se plange ca nu isi gaseste persoana potrivita . 

            Perfect ! Ii voi gasi persoana potrivita. 

           Unde este locul balului ? 

           Langa casa dvs . o strada dupa . 

           8 seara . 

           Bella mergea pe strada  dupa ce a pregatit-o pe Elisa . 

           Bum ! Incepea ploaia . 

           Ea sa bagat intr-o cabina de telefoane , langa casa doamnei Gilbert. 

           Ohhh nu , bagamias picioru . Fix cand sa merg sa o iau pe fata asta la bal , incepe ploaia . 

            Picaturile de ploaie se prelingeau pe geamul cabinei .. Cand , in mijlocul strazii , venise ,,dracul ''  care venise nervos in cabina . Speriata , Bella spuse ce vrea . 

               Ce vreau ? Un sex , chiar bun , aici in cabina de telefoane , poate dam un telefon de ajutor ca esti in pericol . 

                Ce vrei de la mine ? 

                Nu prea stiu sa fac sex .. Adica , sunt cam salbatic . Daca intelegi . 

                Ok , eu nu vreau asta , te rog pot pleca . 

                  Bella fu palmuita de drac pe jos si incepu' a se dezbraca . Era un chi pentru Bella , dar pana la urma , termina toata partea cu organul genital si incepu' sa ii stranga sanul si mana , apoi , o intreba : Ma .. tu vrei sa .. 

                    Facem 69 , sau alt ceva iti place ? 

                     Lasa-ma :@ eu furioasa . 

                    Waaww beibi . Nu fi proasta . Si ,,lasa-ma'' sa-mi fac treaba . 

                    Dracul a fost lovit de catre Bella si un pic cam ametit . Bella se ridica in capul oaselor , isi incorda pumnul ca un bolovan cu 100 pietricele , si sparse geamul . Iesind din cabina , dracul o vazu ' si fugi dupa ea . Speriata , ea a intrat in casa doamnei Gilbert . 

                    Ce-i cu tine draga mea , de ce ai parul ciufulit ? 

                    Hammmm ....... Electricitate ? 

                    Dute repede in baie si refati-l !

                     10 noaptea . 

                     Bine , Bella esti gata ? soptise Elisa . .

                       Cred , ca's gata . Sa mergem !

                      Sucuri , sampanie , distractie  , mancare . Acolo era cel mai misto loc ever . Balul .

                      Bella , prostuta din fire , aluneca pe o banana .

                      Waaww , puicuot-o imi acorzi un dans   ?

                       Waaww , nu-ti miroase gura !

                       ??? Ce ???

                       Nimic :)) , hai la dans .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                          Pai , cum m-am descurcat si acum ? : ) 

Sex pe baniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum